Już po raz szósty studenci polskich uczelni wybiorą najlepsze ich zdaniem blogi tworzone przez firmy. W tegorocznej edycji przyjęto już ponad 100 zgłoszeń. Termin zapisów upływa 7 listopada.
Konkurs na BLOG FIRMOWY ROKU organizowany jest od 2008 roku, a jego celem jest promowanie wartościowego wykorzystania social media przez polskie firmy. Pomimo, że udział w konkursie jest bezpłatny, to nie wszystkie firmy piszące blogi decydują się na start ze względu na wysoki poziom zgłaszanych projektów.
Nowością w 2014 roku jest kategoria WPIS ROKU, w której mogą konkurować nie tylko blogi, ale również najciekawsze teksty tworzone z myślą o social media.
?Chcemy doceniać nie tylko firmy, ale również autorów wpisów. Blog prezentuje w bardziej przystępny sposób świat firmy. Jednak najczęściej to konkretne osoby są zaangażowane zarówno w pisanie jak i dyskusję z użytkownikami.? ? mówi Dominik Kaznowski z blogifirmowe.com.
Polska blogosfera firmowa rośnie w siłę. Obecnie w Katalogu polskich blogów firmowych znajduje się ponad 550 aktywnie prowadzonych blogów ze wszystkich branż i segmentów. Najwięcej blogów prowadzonych jest przez firmy z kategorii ?lifestyle? oraz ?usługi profesjonalne?. W konkursie biorą udział zarówno największe korporacje, małe i średnie firmy oraz podmioty jednoosobowe. Dotychczas przez projekt blogifirmowe.com przewinęło się ponad 1000 polskich firm.
W tym roku, podobnie jak w latach ubiegłych, konkursowi towarzyszy Badanie polskiej blogosfery firmowej. To już 4 fala badania. Wyniki badań i konkursu zostaną ogłoszone 3 grudnia w Warszawie na dorocznym seminarium poświęconym blogującym firmom. Partnerami konkursu są Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach oraz Akademia Leona Koźmińskiego.
dostarczył infoWire.pl