Komfort akustyczny na home office Przez wybuch pandemii, nową normalnością stała się praca zdalna z domu. Dla niektórych był to powód do radości, dla innych wręcz przeciwnie. Jednak można zgodzić się w jednej kwestii ー
Jak zbudować silną markę online? Niezależnie od branży, rodzaju świadczonej usługi czy oferowanego produktu wszystkim przedsiębiorcom zależy na sprzedaży, stałym napływie klientów oraz dobrej renomie, która zapewnia reko
Zalety przekwalifikowania sięWedług szacunków z 2017 roku, w Polsce brakuje około 50 tysięcy pracowników tej branży. Rynek jest pojemny, a powstające jak grzyby po deszczu nowe podmioty oraz duża chłonność już istniejący
Baza, organizacja, inspiracja. Przygotuj pokój dla uczniaKoniec przedszkola i pójście do szkoły to dla kilkulatków jedna z najpoważniejszych zmian w życiu. W przypadku starszych dzieci, powrót do niej po wakacjach również by
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Badanie Fortinet – 74% przedsiębiorstw doświadczyło naruszenia bezpieczeństwa systemów przemysłowychTrend, w ramach którego w firmach łączone są ze sobą systemy z dziedziny technologii informacyjnej (IT) oraz operacyjnej
„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomwareRansomware o nazwie „Satan” pojawił się po raz pierwszy na początku 2017 roku. Od tego czasu jego autorzy stale doskonalą to narzędzie, aby skuteczniej atakować ofiary i mak
Cyberprzestępcy polują na małe i średnie firmyWedług danych należącego do firmy Fortinet laboratorium FortiGuard, tylko w trzecim kwartale 2018 r. liczba unikalnych wariantów złośliwego oprogramowania wzrosła aż o 43 proc.
Informacja prasowa Coraz więcej pracodawców wspiera swoich pracowników w roli rodziców, przygotowując dla nich działania nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Takie podejście zwiększa zainteresowanie ze strony kandydatów i zmniejs