Wystawienie przedmiotu na 30 dni, tworzenie własnych kategorii, możliwość przygotowania pięciu stron informacyjnych, własne logo i kilka szablonów kolorystycznych – to tylko niektóre usprawnienia jakie wprowadził lider e-commerce w Polsce – Allegro.pl, uruchamiając Sklepy. To kolejny krok w rozwoju serwisu, który staje się uniwersalną platformą handlową.
Wprowadzenie nowej usługi jest odpowiedzią serwisu na prośby zgłaszane przez Użytkowników.
Dzisiaj, aby założyć sklep w Allegro.pl należy wykazywać się 10 pozytywnymi komentarzami i brakiem blokady sprzedaży. Uruchamiając sklep możemy wystawić dowolną ilość przedmiotów przez 30 dni. Abonament jest dla tej usługi stały i wynosi 25 zł. Oprócz tego, serwis pobiera prowizję od sprzedaży – tak jak dzieje się to przy tradycyjnej, transakcji aukcyjnej.
– Wprowadzenie sklepów to dla nas duże wyzwanie. Przestajemy być serwisem stricte aukcyjnym, a zaczynamy być wielką, wirtualną platformą handlową – mówi Bartek Szambelan, z Zespołu Allegro. – Liczymy, że dzięki Sklepom pozyskamy nowych użytkowników oferujących towary, których sprzedaż w Allegro dotychczas była mniej opłacalna (np. artykuły ekskluzywne, które dość rzadko się sprzedają). Ponadto jest to także znakomite miejsce do zaprezentowania swojej pełnej oferty – dodaje Szambelan.
W tej chwili Sklepy są dostępne w wersji beta. Stopniowo dodawane będą do nich nowe funkcje. – Przy ich wprowadzaniu będziemy brali pod uwagę zdanie Użytkowników. Zależy nam na ich opinii na temat nowego produktu – stwierdza Szambelan.
Swoje opinie należy zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktowego : http://www.allegro.pl/contact/contact.php?topic=687
Allegro.pl to lider e-commerce w Polsce. Z jego usług korzysta już 7 milionów internautów. W ubiegłym roku osiągnął obrót na poziomie 2,5 mld zł.