INFORMACJA PRASOWA16 marca 2018SMSL to już marka znana na naszym rynku, głównie z urządzeń audio o minimalistycznym wyglądzie, dobrym wykonaniu i bardzo dobrym brzmieniu – szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jeszcze ost
Informacja prasowa21/06/2018Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetoweCyberprzestępcy coraz częściej przeprowadzają
Informacja prasowa Warszawa, 23.01.2018 r. Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UEPrzewodniczący Komisji Europejskiej, Jean-Claude Juncker, w podsumowaniu 2017 roku, przedstawił propoz
Ponad 8 tys. złotych pensji i kolejki po usługi specjalistów – rynek programistów w PolsceMałe firmy, które nie potrzebują programistów na co dzień lub nie mogą pozwolić sobie na ich zatrudnienie, korzystają zwykle z us�
CloudFerro nowym operatorem platformy chmurowej niemieckiej agencji kosmicznej Ruszyła nowa wersja platformy udostępniającej dane z europejskich satelitów dotyczące Niemiec – CODE-DE, za którą odpowiedzialna jest Niemiecka Ag
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�