Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig
Informacja prasowa Warszawa, 02.10.2018 r.Transition Technologies PSC z certyfikacją Microsoft Mixed Reality PartnerSpółka z nominacją do AR-owych OscarówZadaniem specjalistów z zespołu AR było opracowanie aplikacji na urz�
31 sierpnia 2017ASUS Republic of Gamers prezentuje najnowszą serię produktów dla graczy na targach IFA 2017Światowa premiera laptopa dla graczy ROG Chimera oraz zakrzywionego monitora gamingowego ROG Strix XG35VQ, a także europe
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Wadowice, 8 kwietnia 2020 r.5 domowych eko-zabaw dla dzieciZabawa jest ważnym elementem codziennej aktywności dzieci, która nie tylko umila wolne chwile, ale również wzmacnia więzi i pozytywnie wpływa na rozwój najmłodszych.
Informacja prasowa Well.hr02.07.2019 Pracownicy uprawiający sport bardziej zadowoleni, wydajni, zaangażowani – nowy raport Well.hr dotyczący rynku pracy w PolsceCoraz więcej firm zachęca swoich pracowników do aktywności fiz
Astell&Kern – Apple Music + YoutubeLider w branży przenośnego sprzętu nie próżnuje. Dynamicznie rozwija swoją linię odtwarzaczy, przez co chętnych do współpracy nie brakuje.AstellKern to już nie tylko odtwarzacze, t
Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,