7 maja 2018 r.Mechaniczna klawiatura gamingowa z przełącznikami Cherry MX RGB, personalizowaną i podświetlaną plakietką oraz dedykowanymi klawiszami do sterowania mediami podczas rozgrywkiNAJWAŻNIEJSZE CECHY• Mechaniczne pr
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Warszawa, 26 października 2017 r.Informacja prasowa Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało we wrześniu br. projekt nowej ustawy o ochronie danych. Liczy on ponad 170 stron, na których wskazane zostały zmiany, jakie powinny zosta�
materiał prasowy11 września 2019Służby kontrolne UE będą sprawdzać menedżerów transportuZarządzający transportem jako figurant z certyfikatem kompetencji zawodowych? To już nie jest takie proste. Dużo łatwiej o utratę
Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku – główne źródła to USA, Francja, Rosja i ChinyWedług danych firmy F-Secure średnio 700 razy na godzinę podejmowane są próby przeprowadzenia cyberataków na Polskę. G
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Informacja prasowaWarszawa, 12 lutego 2020 r.Zajęcia dodatkowe, aktywne spędzanie wspólnego czasu, edukacja od najmłodszych lat – tak rodzice starają się zaszczepić w swoich dzieciach pasję. Mnogość dostępnych zaintereso
Wrocław, listopad 2017 r.Informacja prasowaZobacz, jakie gry mobilne zwyciężyły w tegorocznej edycjiGerm Jam, Urban Mayor oraz Speed Hamster to tytuły trzech gier, które zwyciężyły w tegorocznej, 4. edycji Akademii Free2Pla
Jak pomóc dziecku wrócić do szkoły?Nowy rok szkolny – nieważne czy wiąże się z przejściem do nowej szkoły, czy „jedynie” do wyższej klasy, każda zmiana może powodować w dziecku strach i niechęć do powrotu. Ważne
Informacja prasowa Coraz więcej pracodawców wspiera swoich pracowników w roli rodziców, przygotowując dla nich działania nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Takie podejście zwiększa zainteresowanie ze strony kandydatów i zmniejs