Wiadomości branżowe

Bartosz Ciołkowski nowym Dyrektorem Generalnym w polskim oddziale MasterCard Europe

Bartosz Ciołkowski nowym Dyrektorem Generalnym w polskim oddziale MasterCard Europe
09.12.2013 Komunikat prasowy Bartosz Ciołkowski nowym Dyrektorem Generalnym w polskim oddziale MasterCard Europe 09.12.2013 17:27 MasterCard Zmiany personalne w polskim biurze firmy MasterCard. Bartosz Ciołkowski,

09.12.2013

Komunikat prasowy Bartosz Ciołkowski nowym Dyrektorem Generalnym w polskim oddziale MasterCard Europe 09.12.2013 17:27 MasterCard Zmiany personalne w polskim biurze firmy MasterCard. Bartosz Ciołkowski, dotychczasowy szef sprzedaży w polskim oddziale firmy, obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału MasterCard Europe. Z kolei Kamila Kaliszyk, pełniąca do tej pory obowiązki Senior Account Managera, będzie odpowiedzialna za pion ds. Rozwoju Akceptacji i Kontaktów z Merchantami. Kolejne zmiany w MasterCard. Po Pawle Rychlińskim, który awansował na szefa struktur firmy w Niemczech, oraz Michale Skowronku, który we wrześniu mianowany został Dyrektorem Generalnym na Polskę, Ukrainę Czechy i Słowację w MasterCard Europe, przyszła kolej na dwie nowe osoby. Bartosz Ciołkowski został nowym Dyrektorem Generalnym polskiego oddziału MasterCard Europe. Karierę rozpoczynał w Banku BZ WBK, gdzie odpowiadał za prowadzenie projektów w ramach biznesu akceptacji kart płatniczych. Przed związaniem się z MasterCard pracował również w banku Pekao SA, w którym nadzorował prace Departamentu Rozwoju Biznesu Kartowego, odpowiedzialnego za realizację projektów w zakresie wydawnictwa i akceptacji kart płatniczych. Od 2005 roku, kiedy to rozpoczął pracę w MasterCard, aktywnie wspierał działania sprzedażowe, przyczyniając się do wzrostu udziału firmy na rynku płatności. Od 2009 roku odpowiadał za dział doradztwa MasterCard? Advisors w krajach Europy Centralnej i Wschodniej. W tym czasie był zaangażowany we wdrażanie ponad 50 projektów. Dotyczyły one m.in.: optymalizacji rentowności produktów płatniczych, rozwoju innowacyjnych produktów, rozwoju programów lojalnościowych oraz co-brandingu. Przez ostatni rok pełnił funkcję szefa sprzedaży w polskim oddziale MasterCard. Ukończył studia na Wydziale Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ze specjalizacją w zakresie polityki gospodarczej i strategii przedsiębiorstw. Kamila Kaliszyk rozpoczęła pracę w pionieds. Rozwoju Akceptacji i Kontaktów z Merchantami. Kamila dołączyła do MasterCard w 2000 roku, jako Technology Account Manager. Później, już jako Senior Account Manager, była odpowiedzialna za rozwój biznesowy i współpracę z większością polskich banków. Brała również udział we wprowadzaniu kart World MasterCard i budowaniu programu lojalnościowego World MasterCard Rewards. Wcześniej pracowała w banku Pekao S.A. oraz Invest Bank S.A. Kamila jest absolwentką ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Szczecinie. O MasterCard Worldwide: MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Conversations Blogoraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn.

A to już wiesz?  Rynek zastępników mięsa jest pełen wysoko przetworzonych produktów. Wkrótce mogą one zniknąć ze sklepowych półek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy