Wiadomości branżowe

CentrumPrasowe.net partnerem platformy reklamowej w eGospodarka.pl

Serwis informacyjny CentrumPrasowe.net dołączył do platformy reklamowej Partner.eGospodarka.pl. Prowadząca serwis firma Com-Media zdecydowała się na wybór tego rozwiązania, ponieważ uznała je za wyjątkowo atrakcyjne.Partner.eGospodarka.pl to z jednej strony doskonała oferta dla reklamodawców, którzy płacą jedynie za rezultaty, a z drugiej szansa dla wysokiej klasy serwisów internetowych takich jak CentrumPrasowe.net. - Jakość naszej oferty i profil użytkowników pozwala nam na udział w platformie reklamowej Partner.eGospodarka.pl. Jesteśmy przekonani, że ze względu na uczciwe zasady rządzące programem, nasz udział w nim będzie bardzo opłacalny, zarówno

Serwis informacyjny CentrumPrasowe.net dołączył do platformy reklamowej Partner.eGospodarka.pl. Prowadząca serwis firma Com-Media zdecydowała się na wybór tego rozwiązania, ponieważ uznała je za wyjątkowo atrakcyjne.

Partner.eGospodarka.pl to z jednej strony doskonała oferta dla reklamodawców, którzy płacą jedynie za rezultaty, a z drugiej szansa dla wysokiej klasy serwisów internetowych takich jak CentrumPrasowe.net.

– Jakość naszej oferty i profil użytkowników pozwala nam na udział w platformie reklamowej Partner.eGospodarka.pl. Jesteśmy przekonani, że ze względu na uczciwe zasady rządzące programem, nasz udział w nim będzie bardzo opłacalny, zarówno dla serwisu jak i dla reklamodawców – twierdzi zarządzająca serwisem CentrumPrasowe.net Joanna Gacka.

– CentrumPrasowe.net jest dla nas atrakcyjnym partnerem, ze względu na merytoryczną wartość informacji zamieszczanych w serwisie oraz grupę odwiedzających, na którą składają się w dużej mierze osoby podejmujące decyzje ważne dla naszych reklamodawców – mówi Andrzej Gajewski, kierownik projektu Partner.eGospodarka.pl

Partner.eGospodarka.pl to internetowa platforma reklamowa, w której płaci się jedynie za rezultaty kampanii reklamowej.
 
Reklamodawcy w zależności od swoich potrzeb mogą opłacać prowizję za wyświetlenie lub kliknięcie reklamy, pozyskanie zarejestrowanego użytkownika czy też za konkretne wyniki sprzedaży będące rezultatem przejścia klienta ze strony, na której wyświetlana jest reklama. Platforma daje także możliwość samodzielnego wyboru formy reklamy oraz witryn, na których ma się ona pojawiać.
 
Platforma Reklamowa pełni więc funkcję zautomatyzowanego pośrednika między reklamodawcą a webmasterami i właścicielami serwisów, pozwalając na znaczne obniżenie kosztów internetowej kampanii reklamowej.

Szczegóły dotyczące platformy reklamowej Partner.eGospodarka.pl można znaleźć na stronie http://www.partner.egospodarka.pl

_____________________

CentrumPrasowe.net jest przedsięwzięciem wdrażanym przez dolnośląską firmę Com-Media. Firma rozwija działalność związaną z dostarczaniem wiadomości, a także innych treści dla portali, wortali i serwisów korporacyjnych oraz promowaniem projektów internetowych.

Dziennikarze związani z serwisem CentrumPrasowe.net publikują także w specjalistycznej prasie drukowanej poświęconej teleinformatyce oraz telekomunikacji.

 

A to już wiesz?  Nadchodzi era zielonych biurowców. Będą budowane z niskoemisyjnych materiałów z recyklingu i zasilane energią z odnawialnych źródeł

eGospodarka.pl to praktyczny poradnik internetu dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy wykorzystują lub chcą wykorzystać Internet w swoich przedsięwzięciach gospodarczych.
Misją serwisu
eGospodarka.pl  jest dostarczanie praktycznych informacji i narzędzi oraz pomoc podejmowaniu decyzji dotyczących zaistnienia firmy w internecie.

Źródło Com-Media. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy