Agencja konsultingowa Ideacto stworzyła ofertę poprawy użyteczności dla małych i średnich sklepów internetowych.
Idea oparta jest na skupieniu uwagi na najważniejszych obszarach serwisu i sformatowaniu badań w sposób taki aby sam proces był powtarzalny. Zrezygnowano z dedykowanego projektowania usprawnień i warsztatów projektowych na rzecz zwięzłych rekomendacji. Pozwala to do minimum zmniejszyć koszty badania, zapewniając jednocześnie klientowi wartościowe wskazówki do poprawy jego sklepu internetowego. Co istotne poprawki są przygotowywane w formie gotowej do przekazania programiście i grafikowi.
Dzięki przeprowadzeniu badania klient poznaje problemy jakie jego serwis sprawia użytkownikom. Pozwala to wyeliminować najbardziej problematyczne dla klientów sytuacje i co za tym idzie zwiększyć konwersję i satysfakcję klientów.
Od dłuższego czasu jednym z moich pomysłów na popularyzację usability w Polsce było stworzenie taniego pakietu podstawowych badań użyteczności. Od kilku miesięcy Ideacto prowadziło różnego rodzaju próby w tym zakresie. Po obsłużeniu pierwszych klientów oraz poznaniu pierwszych opinii rynku jesteśmy coraz bardziej przekonani, że możemy zaoferować mniejszym klientom interesujący pakiet poprawy skuteczności ich eBiznesów. – mówi Tomasz Karwatka, partner w Ideacto.
Standardowy raport składa się z elementów takich jak: Audyt użyteczności, Lista rekomendacji funkcjonalnych, Rekomendacje dla grafika, Rekomendacje dla programisty, Rekomendacje marketingowe. Badania są dostępne już od 3 000 zł netto.
Ofertę poznać można na stronie: www.dochodowysklep.pl.