Dziś na stronach www.mojeauto.pl pojawiły się dwa nowe serwisy informacyjne: ?samochody osobowe? oraz ?samochody dla firm?.
Dział dotyczący samochodów osobowych – www.nowe.mojeauto.pl/osobowe – został stworzony na potrzeby Internatuów poszukujących informacji o nowych autach dostępnych w Polsce. Na stronach znajduje się unikalna baza zawierająca szczegółowe informacje i ceny prawie wszystkich marek i modeli dostępnych na rynku. Przy pomocy tzw. konfiguratora Internauci mogą przeglądać bazę i ?zbudować? w czterech krokach interesujące ich auto. W ostatnim kroku konfigurator umożliwia wysyłkę zapytania ofertowego o wybrany samochód do dealera.
W nowym dziale dostępna jest także wyszukiwarka aktualnych promocji, oferty finansowania zakupu samochodów oraz ubezpieczeń komunikacyjnych, szczegółowe prezentacje wybranych aut oraz aktualny ranking najpopularniejszych modeli.
W nowym serwisie ?samochody dla firm? – www.nowe.mojeauto.pl/firmowe – zostały zamieszczone informacje o środkach transportu, samochodach dostawczych oraz samochodach zakwalifikowanych przez koncerny jako auta dla firm. Unikalny konfigurator umożliwia wybór modelu, dobrania wyposażenia dodatkowego, kolorystyki oraz wysyłkę zapytania ofertowego do dealera. W serwisie prezentowane są także wiadomości finansowe i regulacje prawne dotyczące branży motoryzacyjnej oraz artykuły o samochodach użytkowych (ciężarowych, autobusach). Nowy dział wzbogacony został o szczegółowe prezentacje wybranych modeli, ranking popularności samochodów dla firm, a także oferty finansowania i zakupu aut.
Dostęp do wszystkich informacji i baz samochodów zawartych w serwisie www.mojeauto.pl jest bezpłatny i nie wymaga logowania.
Niebawem pojawi się kolejny serwis w mojeauto.pl poświęcony samochodom luksusowym. Jest on przygotowywany wspólnie z IPM, wrocławskim wydawcą magazynu Auto VIP. Będzie to pierwszy w polskim Internecie tak obszerny serwis poświęcony samochodom najwyższej klasy.
—
Firma InterNet Service S.A. powstała w 2000 r. Jest twórcą największego w Polskim Internecie serwisu motoryzacyjnego mojeauto.pl. W latach 2000 – 2002 za jego pośrednictwem sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: „Auta Używane”, „Motofinanse”, „Auta Nowe” oraz „Motogazeta”. Wśród najważniejszych partnerów mojeauto.pl wymienić należy kilkanaście instytucji finansowych, kilkadziesiąt firm z branży motoryzacyjnej, kilkaset salonów dealerskich i komisów samochodowych.