Wiadomości branżowe

Edelman Polska zdobywa nowego klienta – Educational Testing Service i wzmacnia Dział PR Korporacyjnego

Warszawa, 18 sierpnia 2006 r. – Nowym klientem agencji Edelman Polska została firma Educational Testing Services (ETS), największa na świecie, niezależna organizacja testująca kompetencje językowe i przeprowadzająca audyty języka angielskiego, skierowane do firm i korporacji, Służby Cywilnej, szkół językowych oraz instytucji akademickich. ETS jest twórcą egzaminów: TOEIC (Test of English for International Communication), TOEFL (Test of English as a Foreign Language), SAT, GRE, (egzamin warunkujący przyjęcie na studia magisterskie i doktoranckie w USA). Corocznie z egzaminów ETS korzystają tysiące firm i instytucji, a testom poddawanych jest ponad 12 mln osób na świecie. Półroczny kontrakt przewiduje m.in. przygotowanie strategii komunikacji ETS i bieżącą obsługę medialną firmy oraz jej produktów i usług. W ramach umowy, konsultanci Edelman Polska odpowiadać będą również za strategiczne doradztwo w zakresie zarządzania wizerunkiem Country Managera ETS w Polsce, Karola Granoszewskiego.Obsługą ETS w ramach agencji Edelman Polska zajmuje się Dział PR Korporacyjnego, do którego dołączyła ostatnio Nina Hałabuz,

Warszawa, 18 sierpnia 2006 r. ? Nowym klientem agencji Edelman Polska została firma Educational Testing Services (ETS), największa na świecie, niezależna organizacja testująca kompetencje językowe i przeprowadzająca audyty języka angielskiego, skierowane do firm i korporacji, Służby Cywilnej, szkół językowych oraz instytucji akademickich.

ETS jest twórcą egzaminów: TOEIC (Test of English for International Communication), TOEFL (Test of English as a Foreign Language), SAT, GRE, (egzamin warunkujący przyjęcie na studia magisterskie i doktoranckie w USA). Corocznie z egzaminów ETS korzystają tysiące firm i instytucji, a testom poddawanych jest ponad 12 mln osób na świecie.

Półroczny kontrakt przewiduje m.in. przygotowanie strategii komunikacji ETS i bieżącą obsługę medialną firmy oraz jej produktów i usług. W ramach umowy, konsultanci Edelman Polska odpowiadać będą również za strategiczne doradztwo w zakresie zarządzania wizerunkiem Country Managera ETS w Polsce, Karola Granoszewskiego.

Obsługą ETS w ramach agencji Edelman Polska zajmuje się Dział PR Korporacyjnego, do którego dołączyła ostatnio Nina Hałabuz, obejmując stanowisko Account Executive. Nina, jako stażystka, powiększyła zespołu Edelman Polska pół roku temu. W tym czasie pracowała przy projektach dla takich marek jak Shell, Fuji, Bunge i Miss World. Obecnie odpowiada za kampanię Komisji Europejskiej Climate Change. Przed rozpoczęciem współpracy z Edelman Polska odbyła staże m.in. w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz w Programie Komisji Europejskiej dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw Euro Info Centre. Była zaangażowana w europejskie projekty społeczno-edukacyjne: ?Future? oraz ?Over 50?. Studiuje Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim. Pisze pracę magisterską na temat ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw chińskich. Interesuje się problemami rozwoju międzynarodowego, komunikacją w organizacjach międzynarodowych, zagadnieniami odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw.

Edelman Inc. to największa niezależna, sieciowa agencja public relations na świecie. W czerwcu 2005 roku firma otworzyła swoje biuro w Warszawie. Tym samym, Polska jest pierwszym z dziesięciu państw, nowych członków Unii Europejskiej, w której Edelman ma własne biuro. Edelman Polska zatrudnia 25 konsultantów specjalizujących się w public relations korporacyjnym i zarządzaniu marką. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży farmaceutycznej, energetycznej, zbrojeniowej, motoryzacyjnej, nowych technologii i dóbr szybko zbywalnych.

A to już wiesz?  Sektor ochrony zdrowia zatruwa środowisko bardziej niż lotnictwo czy przemysł stoczniowy. Szpitale potrzebują planu zielonej transformacji

Źródło Edelman Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy