Ericsson dostarczy firmie Al-Madar Al-Jadid, jednemu z największych libijskich operatorów telefonii komórkowej, konwergentne rozwiązanie do naliczania opłat i wystawiania rachunków, które zapewni abonentom korzyści wynikające z elastycznych taryf oraz pełnej kontroli kosztów, premii i nagród. Umowa obejmuje również usługi integracji systemów.
„Współpracujemy z firmą Ericsson od 1995 r. i wiemy, że ma ona duże kompetencje w dziedzinie zarządzania dochodami oraz doświadczenie w dostarczaniu kompleksowych, konwergentnych systemów naliczania opłat i wystawiania rachunków” – stwierdza Abdulkhalek Ashuor, dyrektor generalny firmy Al-Madar Al-Jadid. „Nowe rozwiązanie pozwoli nam rozszerzyć ofertę usług po rozsądnym koszcie i szybciej wprowadzić ją na rynek. Wdrożenie tej elastycznej platformy ma dla nas ogromne znaczenie”.
„Innowacyjne rozwiązanie firmy Ericsson umożliwia operatorom lepszą kontrolę strumieni przychodów” – mówi Rafiah Ibrahim, prezes firmy Ericsson na Afrykę Północną. „Nasze systemy naliczają opłaty i wystawiają rachunki milionom abonentów. Bardzo nas cieszy, że do tej grupy dołączą użytkownicy telefonów komórkowych z Libii”.
Dzięki nowemu, konwergentnemu rozwiązaniu operator może zaoferować wysokiej jakości usługi wszystkim segmentom użytkowników, co nie było możliwe w przypadku starszych systemów naliczania opłat.
Ericsson oferuje jedno rozwiązanie do zarządzania przychodami, obejmujące wszystkich abonentów i usługi, wyposażone w takie funkcje, jak obsługa rabatów i promocji, naliczanie należności w czasie rzeczywistym, segmentacja oraz zarządzanie cenami i promocjami.
Konwergentne rozwiązanie do naliczania opłat i wystawiana rachunków zapewnia klientom indywidualnym i firmom pełną kontrolę nad wszystkimi kosztami komunikacji. Użytkownicy korzystają z jednego punktu kontaktowego i otrzymują jedną fakturę obejmującą wszystkie usługi. Mogą korzystać ze wszystkich usług, które są im potrzebne, i dokonywać płatności w dowolny sposób niezależnie od typu abonamentu. Konwergentny system naliczania opłat i wystawiania rachunków informuje użytkowników w czasie rzeczywistym o kosztach zrealizowanych połączeń i pozostałym kredycie. W ten sposób łatwiej im będzie nie wydawać więcej niż zamierzali. Ponadto każdy użytkownik otrzymuje aktualne informacje o minutach w pakiecie, premiach i nagrodach.
Firmy zawarły umowę na okres roku. Al-Madar Al-Jadid zamierza wprowadzić nowe usługi już w 2010 r.
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.
Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 75 000 pracowników. W 2008 r. uzyskała przychody w wysokości 209 mld SEK (32,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland
www.youtube.com/ericssonpolska