Wiadomości branżowe

Ericsson na VI Kongresie Technologicznym firmy Polkomtel

Społeczeństwo cyfrowe staje się faktem. Strategiczne przesłanie Wiceprezesa Firmy Ericsson na świat poparte pokazem HSDPA (7,2 Mb/s) na VI Kongresie Technologicznym w Warszawie.Polkomtel jest największym klientem firmy Ericsson w Polsce. Obie firmy pracują wspólnie, by dać klientom możliwość korzystania z najnowszych technologii multimedialnych – prezentację z takim przekazem przedstawił wiceprezes firmy Ericsson, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż na świat Bert Nordberg. Prezentacja odbyła się w ramach Kongresu Technologicznego Polkomtela.Współpraca obu firm pozwala na rozwój rynku, poprzez wdrażanie najnowszych rozwiązań. Ericsson dostarcza zarówno aplikacje multimedialne, jak i infrastrukturę 2G i 3G, oraz usługi scalające obie te dziedziny w jedną całość. Udostępnianie większych przepustowości mobilnego Internetu jest konieczne, bowiem rynek telekomunikacyjny się redefiniuje – podkreślał Bert Nordberg. Różne jego segmenty przenikają się wzajemnie. Ogromną rolę zaczynają pełnić multimedia. Według przytaczanych przez Ericsson danych, internauci ściągnęli już 3 mld piosenek, 50 milionów programów telewizyjnych. World of Wardcraft, jedna z

Społeczeństwo cyfrowe staje się faktem. Strategiczne przesłanie Wiceprezesa Firmy Ericsson na świat poparte pokazem HSDPA (7,2 Mb/s) na VI Kongresie Technologicznym w Warszawie.

Polkomtel jest największym klientem firmy Ericsson w Polsce. Obie firmy pracują wspólnie, by dać klientom możliwość korzystania z najnowszych technologii multimedialnych – prezentację z takim przekazem przedstawił wiceprezes firmy Ericsson, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż na świat Bert Nordberg. Prezentacja odbyła się w ramach Kongresu Technologicznego Polkomtela.

Współpraca obu firm pozwala na rozwój rynku, poprzez wdrażanie najnowszych rozwiązań. Ericsson dostarcza zarówno aplikacje multimedialne, jak i infrastrukturę 2G i 3G, oraz usługi scalające obie te dziedziny w jedną całość.

Udostępnianie większych przepustowości mobilnego Internetu jest konieczne, bowiem rynek telekomunikacyjny się redefiniuje – podkreślał Bert Nordberg. Różne jego segmenty przenikają się wzajemnie. Ogromną rolę zaczynają pełnić multimedia. Według przytaczanych przez Ericsson danych, internauci ściągnęli już 3 mld piosenek, 50 milionów programów telewizyjnych. World of Wardcraft, jedna z najbardziej znanych na świecie gier online ma już 9 mln użytkowników. Rośnie popularność kontentu tworzonego przez samych użytkowników. W pierwszym roku działalności SeeMe TV 12 mln razy pobrano pliki, zamieszczone w serwisie przez internautów.

Aby korzystać z wszystkich możliwości, jakie oferują mobilne multimedia niezbędny jest szerokopasmowy Internet. Na przykład, by ściągnąć plik wideo o wielkości 5MB w „tradycyjnej” technologii WCDMA (384 kb/s), potrzeba aż 2,2 minuty. W technologii HSPA 3,6 Mb/s – już tylko 13,9 sekund. W najnowszej – HSPA 7,2 mb/s ten czas skraca się o połowę do 6,9 sekundy. Technologia ta może wydawać się futurystyczna, ale w rzeczywistości jest już dostępna w Polsce. Zademonstrowana została w trakcie trwania VI Kongresu Technologicznego.

Jak wykazały badania, przeprowadzone przez Ericsson Consumer Lab, Polacy chcą korzystać z zaawansowanych usług telefonii komórkowej. Interesujemy się nimi niemal w tym samym stopniu co Japończycy – światowi liderzy korzystania z nowoczesnych technologii mobilnych. Podobnie, jak na całym świecie, pionierami nowych technologii są przede wszystkim ludzie młodzi, elastyczni, chłonący wszelkie nowinki. Wśród nich jest wielu uczniów i studentów. W nieco starszej grupie wiekowej zwykle są to osoby z wyższym wykształceniem, nierzadko na kierowniczych stanowiskach, bądź prowadzące własne firmy.

A to już wiesz?  mPlan refinansowanie teraz 3,40% w CHF

Pokaz aplikacji multimedialnych na stoisku firmy Ericsson dopełnia wystąpienia Berta Nordberga.

 

Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy