29 i 30 listopada na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja poświęcona globalnemu wymiarowi najpopularniejszej dyscypliny sportowej świata. W dwudniowym panelu dyskusyjnym wezmą udział naukowcy związani z piłką nożną, a wśród nich badacze z czołowych europejskich uniwersytetów. Konferencja jest organizowana przez Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Honorowy patronat nad tym wydarzeniem objął rektor UW ? prof. Marcin Pałys, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Piłki Nożnej oraz Ciszewski MSL Marketing Sportowy.
To już druga konferencja po Efektywnym Wykorzystywaniu Marketingu Sportowego, w którą zaangażowała się agencja Ciszewski MSL Marketing Sportowy. Tym razem organizatorami są badacze z Uniwersytetu Warszawskiego – dr Seweryn Dmowski oraz mgr Aleksander Szałański. W komitecie honorowym zasiadają: Jerzy Ciszewski, prof. Janusz Adamowski (UW), prof. Marcin Pałys (UW), prof. Alojzy Z. Nowak (UW) , Karolina Pietkiewicz (Samorząd Studentów UW) oraz Krzysztof Bąk (Fundacja „Piłka jest piękna”).
Spotkanie rozpocznie się 29 listopada, w czwartek, o godzinie 13.00. Wśród pierwszych panelistów znalazło się wielu przedstawicieli zagranicznych uniwersytetów. Swoje wystąpienia będą mieli m.in.: Prof. Richard Giulianotti (Uniwersytet w Loughborough), Dr Richard Elliott (Southampton Solent University) oraz Dr Raffaele Poli (University of Neuchâtel). Gościem specjalnym będzie Thomas Junod (UEFA Education and Universities Manager). Drugi dzień został podzielony na 4 panele. Tytuły poszczególnych debat, w których weźmie udział po 3 prelegentów to: Futbol i polityka, Futbol w Europie, Futbol i społeczeństwo oraz Futbol i media.
Miejsce, w którym odbędzie się konferencja to kampus główny Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 24, budynek Samorządu Studentów (Szpital Św. Rocha), sala nr 200 na drugim piętrze.
Media zainteresowane udziałem w konferencji mogą akredytować się na recepcji, czynnej przez cały czas trwania konferencji.
Więcej informacji: http://www.football.uw.edu.pl
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR?u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej:
www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi – główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe