Wiadomości branżowe

Fundacja InternetPR.pl na konferencji Impactor

21 lutego w Hotelu Marriott w Warszawie podczas 9. edycji konferencji IMPACTOR odbędzie się Dzień Specjalny pt. „Public Relations a nowe technologie" zorganizowany przez Związek Firm Public Relations przy współpracy z fundacją InternetPR.pl. „Public Relations a nowe technologie" Program Dnia Specjalnego Związku Firm Public Relationspod patronatem merytorycznym fundacji InternetPR.pl 8:30 – 9:00 – rejestracja uczestników 9:00 – 9:05 – powitanie – Paweł Trochimiuk, prezes ZFPR 9:05 – 11:00 – Komunikacja w cyberprzestrzeni – witryny, serwisy tematyczne, pozycjonowanie witryn w wyszukiwarkach, internetowe biura prasowe, newslettery i systemy e-mailingowe, ekstranet i intranet – dyskusja ekspertów: prowadzenie – Norbert Kilen (On Board PR), eksperci: Łukasz Malczewski (Client Service Director, Compress SA), Mieczysław Sudnik (firma WSI - we simplify the Internet, doradca ds. marketingu internetowego w Polsce), Tomasz Karwatka (Janmedia), Michał Wolniak (Heureka), Marcin Maj (dyrektor zarządzający OS3 multimedia) 11:00 – 11:15 – przerwa kawowa 11:15 –

21 lutego w Hotelu Marriott w Warszawie podczas 9. edycji konferencji IMPACTOR odbędzie się Dzień Specjalny pt. „Public Relations a nowe technologie" zorganizowany przez Związek Firm Public Relations przy współpracy z fundacją InternetPR.pl.
 
„Public Relations a nowe technologie" 
Program Dnia Specjalnego Związku Firm Public Relations
pod patronatem merytorycznym fundacji InternetPR.pl
 
8:30 – 9:00 – rejestracja uczestników
 
9:00 – 9:05 – powitanie – Paweł Trochimiuk, prezes ZFPR
 
9:05 – 11:00 – Komunikacja w cyberprzestrzeni – witryny, serwisy tematyczne, pozycjonowanie witryn w wyszukiwarkach, internetowe biura prasowe, newslettery i systemy e-mailingowe, ekstranet i intranet – dyskusja ekspertów: prowadzenie – Norbert Kilen (On Board PR), eksperci: Łukasz Malczewski (Client Service Director, Compress SA), Mieczysław Sudnik (firma WSI – we simplify the Internet, doradca ds. marketingu internetowego w Polsce), Tomasz Karwatka (Janmedia), Michał Wolniak (Heureka), Marcin Maj (dyrektor zarządzający OS3 multimedia)
 
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
 
11:15 – 12:00 – Media relations w nowych czasach – co zmienił Internet w podejściu do media relations, jak skutecznie używać nowych narzędzi – Barbara Czerniawska (ITBC Communication), Sebastian Łuczak (Łuczak PR), Marek Woźniak (NetPR)
 
12:00 – 13:00 – Zarządzanie sytuacją kryzysową poprzez Internet – Adam Łaszyn, wiceprezes ZFPR, prezes Alert Media Communications
 
13:00 – 14:00 – lunch
 
14:00 – 14:45 – Kampanie PR w Internecie – case study Akumulator.pl – „Odświeżenie wizerunku marki Centra S.A. za pomocą nowego kanału komunikacji z klientem” – Dominik Wartecki, Internet Project Manager Agencja Reklamowa Fresh/Centra S.A.
 
14:45 – 15:30 – Stworzenie społeczności w Internecie – case study – Karolina Kraus, Product Manager serwisu społecznościowego „Moja Generacja”, Gadu-Gadu
 
15:30 – 15:45 – przerwa kawowa
 
15:45 – 17:00 – Wyprawa w przyszłość (niedaleką) – chaty, blogi, fora dyskusyjne, podcasting, videocasting, konwergencja mediów, RSSy, trendy społecznościowe i Web 2.0 – Marek Woźniak (netPR.pl), Sebastian Łuczak (Łuczak PR), Tomek Karwatka (Janmedia), Dominik Wartecki (Centra S.A./ Fresh)
 
Więcej informacji o konferencji Impactor w serwisie www.impactor.pl
 

A to już wiesz?  Money.pl nawiązał współpracę z netPR.pl

Źródło Fundacja internetPR.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy