Wiadomości branżowe

Gazeta.pl i InternetPR organizują warsztat „Blogi w Public Relations”

Gazeta.pl i Fundacja InternetPR.pl organizują warsztat "Blogi w Public Relations". Spotkanie jest częścią wspólnego projektu Gazety.pl i InternetPR pn. "Rewolucja w komunikacji", w ramach którego w serwisie Blox.pl powstała już grupa blogów prowadzonych przez specjalistów z dziedziny public relations. Warsztat odbędzie się 30 listopada, w godzinach 10:00 - 16:00 w warszawskiej siedzibie Agory. Organizatorzy zaprosili do dyskusji specjalistów z dziedziny internetu i public relations oraz znanych bloggerów. Program spotkania przewiduje m. in. prezentację dotyczącą polskiej blogosfery oraz wykorzystywania blogów w public relations, dyskusje panelowe na temat marketingu i PR w internecie oraz case studies. Spotkanie jest elementem wspólnego projektu Gazety.pl i Fundacji InternetPR.pl pn. "Rewolucja w Komunikacji". Celem projektu jest obserwowanie, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. W ramach projektu zaplanowano m.in. cykl spotkań warsztatowych dotyczących najważniejszych trendów, technik i narzędzi nowoczesnej komunikacji - blogów, serwisów społecznościowych, RSS-ów, podcastów, marketingu wirusowego etc. W ramach projektu "Rewolucja w

Gazeta.pl i Fundacja InternetPR.pl organizują warsztat "Blogi w Public Relations". Spotkanie jest częścią wspólnego projektu Gazety.pl i InternetPR pn. "Rewolucja w komunikacji", w ramach którego w serwisie Blox.pl powstała już grupa blogów prowadzonych przez specjalistów z dziedziny public relations.

 

Warsztat odbędzie się 30 listopada, w godzinach 10:00 – 16:00 w warszawskiej siedzibie Agory. Organizatorzy zaprosili do dyskusji specjalistów z dziedziny internetu i public relations oraz znanych bloggerów. Program spotkania przewiduje m. in. prezentację dotyczącą polskiej blogosfery oraz wykorzystywania blogów w public relations, dyskusje panelowe na temat marketingu i PR w internecie oraz case studies.

 

Spotkanie jest elementem wspólnego projektu Gazety.pl i Fundacji InternetPR.pl pn. "Rewolucja w Komunikacji". Celem projektu jest obserwowanie, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. W ramach projektu zaplanowano m.in. cykl spotkań warsztatowych dotyczących najważniejszych trendów, technik i narzędzi nowoczesnej komunikacji – blogów, serwisów społecznościowych, RSS-ów, podcastów, marketingu wirusowego etc.

 

W ramach projektu "Rewolucja w komunikacji" w serwisie Blox.pl powstała też grupa blogów prowadzonych przez specjalistów z dziedziny public relations. Każdy z blogów porusza inny temat z dziedziny PR i prowadzony jest wspólnie przez kilku autorów. Zyskujemy jeszcze jedną, ciekawą, nową formę rozmowy i dyskusji w naszej branży – pisze na blogu Internetpr.blox.pl jeden z jego autorów, Sebastian Łuczak – jesteśmy pewni, że z korzyścią dla polskiego środowiska specjalistów PR.

 

Wśród blogów tematycznych znalazł się m. in. Internet dla Public Relations (http://ePR.blox.pl), PR kryzysowy (http://PRkryzysowy.blox.pl), PR polityczny (http://PRpolityka.blox.pl) oraz PR i media (http://PRmedia.blox.pl)

 

Więcej informacji o warsztacie "Blogi w Public Relations" oraz projekcie "Rewolucja w komunikacji" można znaleźć na blogu Fundacji InternetPR (http://internetPR.blox.pl).

 

Wstęp na warsztat jest wolny!

 

 

===

Gazeta.pl to jeden z największych portali internetowych w Polsce. Według badania Megapanel PBI/Gemius,  53,2% użytkowników to osoby w wieku 25 lat lub więcej. Użytkownicy portalu to z reguły osoby z wyższym wykształceniem – 27,8% odsłon – i dużymi możliwościami finansowymi. Należą do nich dyrektorzy, kierownicy, pracownicy umysłowi oraz osoby wykonujące wolne zawody. www.gazeta.pl

* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2006

 

A to już wiesz?  Richard Edelman "Most powerful in PR" według amerykańskiego "PR Week"

InternetPR.pl to internetowa społeczność polskich specjalistów public relations. Na liście dyskusyjnej codziennie o pracy, bieżących wydarzeniach i wszelkich interesujących ich sprawach dyskutuje ponad 2,5 tys. specjalistów PR z całej Polski. www.internetPR.pl 

Źródło Fundacja internetPR.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy