Wiadomości branżowe

?Generali – na dobre i złe. Na wszelki wypadek? – nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska

?Generali – na dobre i złe. Na wszelki wypadek? – nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska
08.01.2014 Komunikat prasowy ?Generali – na dobre i złe. Na wszelki wypadek? – nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska 08.01.2014 14:00 Grupa Generali Nowa

08.01.2014

Komunikat prasowy ?Generali – na dobre i złe. Na wszelki wypadek? – nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska 08.01.2014 14:00 Grupa Generali Nowa odsłona kampanii reklamowej Generali z wykorzystaniem wizerunku Adama Małysza od 8 stycznia br. w telewizji i w Internecie Komunikacja skierowana jest na kreowanie wizerunku Generali, jako firmy, na którą zawsze można liczyć oraz promocję oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group; kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media Warszawa, 8 stycznia 2014 r. Grupa Generali Polska prezentuje nową odsłonę kampanii reklamowej ?Generali ? na dobre i złe. Na wszelki wypadek?. Celem kampanii jest kreowanie wizerunku Generali, jako firmy, na którą zawsze można liczyć oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych. W kreacji wykorzystano wizerunek Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie kierowcy rajdowego, z którym Generali jako sponsor i ubezpieczyciel współpracuje już od blisko 10 lat. Działania reklamowe firmy obejmą cały styczeń, a głównymi mediami wykorzystywanymi w kampanii będą telewizja i Internet. W styczniu br. Generali rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową, w nowej odsłonie, z udziałem Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie kierowcy rajdowego. Jest on bowiem wciąż jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości, nie tylko w świecie sportu, zaś jego start w styczniowym rajdzie DAKAR 2014 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy jego fanów. Główne założenia zaplanowanej kampanii reklamowej to zwiększenie świadomości marki oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych firmy. W spotach reklamowych Generali będzie promować ofertę ubezpieczeń dla kierowców i właścicieli mieszkań ze szczególnym uwzględnieniem następujących benefitów: Opiekun Ubezpieczenia ? dedykowana osoba, która w razie wypadku sprawnie przeprowadzi Klienta przez cały proces likwidacji szkody i naprawy zniszczeń. kontakt w ciągu 24h ? Opiekun Ubezpieczenia oddzwoni do każdego Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia szkody. ubezpieczenie od wszystkiego ? oferta kompleksowej ochrony domu i samochodu, na wszelki wypadek, w formule ?all risks?, tj. obejmującej wszelkie ryzyka – bez wyłączeń i ?gwiazdek?. Spot reklamowy pokazuje Adama Małysza w kontekście niebezpiecznych wydarzeń związanych z jego rajdową pasją, ale zawsze ? niezależnie od napotkanych trudności ? przekonanego, że może liczyć na wsparcie swojego zaufanego ubezpieczyciela. – ?Chcemy przede wszystkim pokazać, że Generali jako ubezpieczyciel jest dla swoich Klientów partnerem, na którego w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych zawsze można liczyć. Jest firmą, która jest z nimi na dobre i złe. Drugim, bardziej dosłownym aspektem kampanii jest zaprezentowanie oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Generali w nowej, bardzo pro-klienckiej odsłonie. Generali bowiem zapewnia Klientom opiekę dedykowanego Opiekuna Ubezpieczenia, jego szybki kontakt w przypadku szkody oraz formułę produktu obejmującą wszelkie ryzyka, bez tzw. wyłączeń i gwiazdek.? ? mówi Paweł Wróbel, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali. W komunikacji Generali podkreśla wartości, jakimi kieruje się w swojej działalności biznesowej: zaufanie, partnerstwo i pewność ochrony na każdym etapie współpracy z Klientami. Ponadto rozdział kariery Adama Małysza związany z rajdami samochodowymi niesie za sobą ryzyko, które doskonale wpisuje się w charakter działalności firmy ubezpieczeniowej, pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką, jako ubezpieczyciela zapewniającego bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach życiowych. Kampania Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group. Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media. Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 8 stycznia br. i potrwa do końca miesiąca. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe. Medium wspierającym w kampanii będzie Internet. Głównym miejscem, do którego kierowany będzie ruch kampanii w Internecie to specjalnie przygotowany Landing Page, który dostępny jest pod adresem www.generalizmalyszem.pl

A to już wiesz?  Bezpłatne warsztaty interpersonalne dla osób z niepełnosprawnością ruchową na Uczelni Łazarskiego

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy