Wiadomości branżowe

Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży

Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży
18.02.2014 Komunikat prasowy Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży 18.02.2014 12:24 Wirtualna Polska SA Od dziś obszarem sprzedaży Grupy Wirtualna Polska kieruje Joanna Pawlak,

18.02.2014

Komunikat prasowy Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży 18.02.2014 12:24 Wirtualna Polska SA Od dziś obszarem sprzedaży Grupy Wirtualna Polska kieruje Joanna Pawlak, dotychczas Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski. Za strategię produktu reklamowego będzie odpowiadał Jacek Tryzno, sprzedażą agencyjną i działem kluczowych klientów Grupy Wirtualna Polska pokieruje natomiast Filip Hołowczyc. Departament sprzedaży regionalnej podlegać będzie Urszuli Cabańskiej, sprzedaż e-commerce, oddzielona w nowej strukturze od produktu e-commerce ? Ewelinie Binzer, akcjami specjalnymi zawiadywał będzie Jan Buze. Funkcjonujące w Wirtualnej Polsce i o2 działy oraz zespoły sprzedażowe zgrupowano w departamenty. Nowością jest wyodrębniony, dedykowany reklamie Zespół Strategii i Analiz działający w ramach Departamentu Akcji Specjalnych i Analiz. Joanna Pawlak, Wiceprezes ds. Sprzedaży Grupy Wirtualna Polska. Z rynkiem reklamy związana od 1991 roku. Karierę rozpoczęła w McCann-Erickson. Od 1995 kierownik marketingu w biurze reklamy TVP, następnie dyrektor marketingu i sprzedaży w TV Puls. Kolejno, w firmie Gemius, gdzie odpowiadała m.in. za repozycjonowanie marki z firmy technologicznej na badawczą. W Wirtualnej Polsce od 2004 roku. Jako Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży nadzorowała sprzedaż oraz realizację celów przychodowych spółki, pozycjonowanie i promocję marki WP.PL oraz produktów Wirtualnej Polski na rynku wydawców internetowych. Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jacek Tryzno, Dyrektor Departamentu Strategii Produktu Reklamowego Grupy Wirtualna Polska. Z Wirtualną Polską związany od 1999 roku. Ostatnio Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży ds. Sprzedaży Reklamy WP. Jeden z założycieli IAB Polska. Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Filip Hołowczyc, Dyrektor Departamentu Kluczowych Klientów Grupy Wirtualna Polska. Do o2.pl dołączył w 2006. Jako Dyrektor Biura Reklamy stanął przed zadaniem zbudowania zespołu sprzedaży od podstaw. Następnie Dyrektor Zarządzający działem internetowym domu mediowego Zenith Optimedia Group oraz członek Zarządu. Od maja 2012 ponownie w Grupie o2, na stanowisku Dyrektora Działu Agencyjnego i Performance. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Urszula Cabańska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Regionalnej Grupy Wirtualna Polska. Od 2012 roku Dyrektor ds. Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie o2, wcześniej na stanowisku Dyrektora Handlowego Grupy. Przez 3 lata, jako kierownik ds. sprzedaży regionalnej w dzienniku Metro, odpowiadała za koordynację budżetów sprzedażowych w siedmiu największych miastach w Polsce i zarządzanie zespołem handlowców ukierunkowanym na optymalizację wpływów reklamowych. Absolwentka Wydziału Fizyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ewelina Binzer, Dyrektor Departamentu e-Commerce Grupy Wirtualna Polska. Z reklamą internetową związana od 2000 roku. W Wirtualnej Polsce od dziewięciu lat. Ostatnio Zastępca Dyrektora Pionu ds. Akcji Specjalnych, E-Commerce i Produktów Płatnych w WP. Jan Buze, Kierownik Działu Akcji Specjalnych, Departament Akcji Specjalnych i Analiz Grupy Wirtualna Polska. W Wirtualnej Polsce od 2007 roku. Ostatnio kierownik Działu Akcji Specjalnych w WP. Zajmuje się niestandardową reklamą internetową od 7 lat. Uczestniczył w realizacji kilkuset niestandardowych akcji promocyjnych. Pasjonat rich mediów i nowych technologii.

A to już wiesz?  Najlepsi z najlepszych. Studenci PG odebrali Diamentowe Granty na własne badania

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy