Firma Internet Service S.A. właściciel Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl oraz IPM Sp. z o.o. wydawca magazynów branżowych: Flota, Flota Auto News, Flota AutoVIP i Samochody Użytkowe rozpoczęły współpracę.
W wyniku wspólnych działań powstał nowy serwis poświęcony zarządzaniu flotą samochodową dostępny pod adresem www.flota.mojeauto.pl.
?Przyczyną dodania do struktur mojeauto.pl nowego działu jest chęć zaspokojenia oczekiwań Internautów biznesowych? ? mówi prezes Internet Service S.A. Michał Kluba ? ?33% użytkowników Platformy to przedstawiciele wyższej kadry menedżerskiej, z czego 17% to właściciele firm. Mojeauto.pl pokazało w ten sposób wyraźną strategię, której celem jest rozszerzenie oferty na klienta biznesowego.?
Dzięki rozpoczętej współpracy firma IPM również odniesie korzyści. ?Przede wszystkim zwiększy się oglądalność naszych stron internetowych, ale także serwis www.flota.com.pl zostanie wzbogacony o narzędzia oferowane przez mojeauto.pl? ? komentuje Mariusz Murzyński, prezes IPM.
Serwis www.flota.mojeauto.pl jest poświęcony problematyce zarządzania flotą samochodową. Jest skierowany do kadry kierowniczej odpowiedzialnej za politykę flotową związaną z wyborem i zarządzaniem samochodami w przedsiębiorstwach.
W nowym dziale zamieszczone zostały najważniejsze wiadomości z rynku motoryzacyjnego:
informacje o najciekawszych wydarzeniach z kraju i ze świata, nowych inwestycjach, trendach, usługach i rozwiązaniach. Znajdują się tu także fachowe porady ekspertów, oceny i prezentacje, zagadnienia prawne, a także zagadnienia związane z finansami firmy. Prezentowane są relacje biznesowe panujące na rynku samochodowym oraz sylwetki ludzi tworzących polski i europejski rynek motoryzacyjny.
Poza rozbudowanym działem informacyjnym, w nowym serwisie dużo miejsca poświęcono problematyce racjonalizacji kosztów użytkowania środków transportu, w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, a także zagadnieniom związanym z finansowaniem, logistyką i zarządzaniem parkiem samochodowym.
Nowy serwis o rynku flotowym to kompendium specjalistycznej wiedzy związanej z kształtowaniem polityki samochodowej, zarówno w małych przedsiębiorstwach, jak i w wielkich koncernach.
<
p>
Firma InterNet Service S.A. powstała w 2000 r. Jest twórcą największego w Polskim Internecie serwisu motoryzacyjnego mojeauto.pl. W latach 2000 – 2002 za jego pośrednictwem sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: „Auta Używane”, „Motofinanse”, „Auta Nowe” oraz „Motogazeta”. Wśród najważniejszych partnerów mojeauto.pl wymienić należy kilkanaście instytucji finansowych, kilkadziesiąt firm z branży motoryzacyjnej, kilkaset salonów dealerskich i komisów samochodowych.
Powstała w roku 2001 firma Internet Prasa Media Sp. z o. o. jest wiodącym wydawcą prasy B2B kierowanej do decydentów polskiej branży flotowej. W portfolio wydawnictwa znajdują się magazyny Flota, Flota Auto News, Flota AutoVIP, Samochody Użytkowe i rocznik Almanach Fleet Managera. Jeszcze w tym roku IPM wprowadzi na rynek polski Outsourcing Magazine i magazyn Flotila na rynek czeski. Firma realizuje również indywidualne zlecenia klientów wydając korporacyjne magazyny kontraktowe. W ramach Fleet Management Institute, poprzez organizację szkoleń i konferencji, firma IPM prowadzi działalność edukacyjną dedykowaną tej branży. W strukturze firmy wyodrębniono również jednostkę badawczą FlotaMonitor, która systematycznie publikuje unikatowe raporty rynkowe realizowane zgodnie z własną strategią oraz na zlecenie klientów. Firma IPM w roku bieżącym przyjęła strategię ekspansji wydawniczej i szkoleniowej na rynki Europy Środkowowschodniej, którą konsekwentnie realizuje i zamierza kontynuować w latach następnych.