Wiadomości branżowe

Jak dotrzeć do 12 mln konsumentów w sieci? Radzą specjaliści na konferencji Klienci 2.0

Niepowtarzalne, dwudniowe wydarzenie poświęcone zagadnieniom marketingu internetowego obędzie się 6 i 7 grudnia br. w siedzibie Agory. Organizatorzy konferencji Klienci 2.0 - Internet Standard oraz Gazeta.pl dołożyli starań, by bogaty program zawierający m.in. warsztaty z brytyjskim specjalistą branży reklamowej Dannym Meadows-Klue dał odpowiedź na najważniejsze pytanie dla wszystkich sektorów rynku: jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować klientów w internecie. Konferencja Klienci 2.0 (http://klienci20.internetstandard.pl) kierowana jest przede wszystkim do tych, którzy odpowiadają za działania marketingowe i sprzedaż dóbr szybko zbywalnych, przygotowują kampanie reklamowe czy zajmują się pozyskiwaniem nowych klientów bądź też chcą poprawić sprzedaż i wizerunek firmy w internecie. Na konferencji Klienci 2.0 eksperci z

Niepowtarzalne, dwudniowe wydarzenie poświęcone zagadnieniom marketingu internetowego obędzie się 6 i 7 grudnia br. w siedzibie Agory. Organizatorzy konferencji Klienci 2.0 – Internet Standard oraz Gazeta.pl dołożyli starań, by bogaty program zawierający m.in. warsztaty z brytyjskim specjalistą branży reklamowej Dannym Meadows-Klue dał odpowiedź na najważniejsze pytanie dla wszystkich sektorów rynku: jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować klientów w internecie.

 

Konferencja Klienci 2.0 (http://klienci20.internetstandard.pl) kierowana jest przede wszystkim do tych, którzy odpowiadają za działania marketingowe i sprzedaż dóbr szybko zbywalnych, przygotowują kampanie reklamowe czy zajmują się pozyskiwaniem nowych klientów bądź też chcą poprawić sprzedaż i wizerunek firmy w internecie.

 

Na konferencji Klienci 2.0 eksperci z branży internetowej pokażą najlepsze praktyki marketingowe  ? wskazuje Agnieszka Świtkowska ? Kreczmar, menedżer konferencji Internet Standard ? Będą one sprofilowane pod potrzeby grupy produktów szybko zbywalnych, czyli spożywczych, farmaceutycznych oraz kosmetyków i chemii domowej. Trzeba jednak przyznać, że wiele z tych praktyk da się w znakomity sposób przełożyć na promocje innego typu dóbr. Nasi eksperci dokładnie podpowiedzą, jak to zrobić.

 

Konferencja Klienci 2.0 umożliwi spotkanie ze specjalistami branży marketingowej, którzy omówią najważniejsze zagadnienia dotyczące sposobów pozyskiwania i utrzymywania konsumentów w sieci.

 

Prowadzenie biznesu w internecie opiera się na ciągłej innowacji ? dodaje Robert Biegaj, kierownik sprzedaży w Gazeta.pl, członek IAB Polska – Bez wymiany pomysłów, idei nie da się efektywnie prowadzić biznesu internetowego i to nie tylko w sieci. Konferencja Klienci 2.0 będzie doskonałym miejscem, aby móc wysłuchać praktyków tego rynku, podyskutować o specyficznych rozwiązaniach i dowiedzieć się, co działa i przekłada się na realne efekty.

 

Gwiazdą konferencji Klienci 2.0 będzie Danny Meadows-Klue, pionier branży internetowej w Wielkiej Brytanii, specjalista od marketingu interaktywnego. Danny poprowadzi unikatowe warsztaty, pokazując jak najlepiej zbudować strategię marketingową w sieci dla danego produktu czy usług.

A to już wiesz?  Ericsson przedstawił pierwsze rozwiązanie Push-To-Talk dla technologii CDMA2000 oraz GSM/GPRS oparte na IMS.

 

Wciąż największym wyzwaniem dla marketingowców i sprzedawców jest znalezienie sposobu, jak zaangażować konsumentów, czyli znaleźć ich, zainteresować i spędzić z nimi trochę czasu ? podkreśla Danny Meadows-Klue ? Marketing prowadzony za pośrednictwem internetu może całkowicie odmienić każdy biznes. Żeby jednak zrobić to dobrze, trzeba nabrać trochę praktyki i właśnie to chcę zaoferować, prowadząc szkolenie z serii Digital Training Academy na konferencji Klienci 2.0.

 

Danny pokaże konkretne przykłady działań marketingowych, które najlepiej sprawdzają się w sieci, podpowie, jak budować świadomość marki oraz czego unikać.

 

Warsztaty z Dannym Meadows-Klue to świetna okazja, by w przyjaznej atmosferze nabrać doświadczenia, wspólnie znaleźć pomysły na nowatorskie kampanie reklamowe, dowiedzieć się, jakie techniki marketingowe najlepiej służą konkretnym typom produktów ? wskazuje Anna Meller, redaktor prowadzący Internet Standard.

 

Uczestnicy warsztatów otrzymają specjalne materiały szkoleniowe oraz europejski certyfikat Digital Training Academy.

 

Drugiego dnia konferencji Klienci 2.0 zostanie rozstrzygnięty konkurs na najlepszą kampanię reklamową w internecie produktów z sektora dóbr szybko zbywalnych BEST FMCG @CTION. Najciekawsze case studies zostaną zaprezentowane podczas konferencji, a jury wytypuje top kampanię, której twórcy otrzymają specjalną statuetkę. Dodatkowa nagroda zostanie przyznana przez uczestników spotkania.

 

W ten sposób chcemy promować najlepsze pod względem wykonania i przekazu kampanie reklamowe w Polsce ? zaznacza Dariusz Sokołowski, dyrektor sprzedaży online w International Data Group Poland ? Dzięki temu przedstawiciele różnych branż będą mogli zobaczyć, jak potężnym marketingowo narzędziem promocyjnym jest internet.

 

Do 30 listopada można nadsyłać zgłoszenia na konkurs (http://www.internetstandard.pl/konferencje/klienci2.0/konkurs.html).

 

Od rewolucji internetowej nie ma już odwrotu ? mówi Michał Kreczmar, wydawca serwisów online w International Data Group – Reklamodawcy muszą nauczyć się skutecznie korzystać z nowego medium jako narzędzia promocji albo zginą. Internet wypiera inne media, ludzie przestają oglądać reklamy w telewizji, bo w czasie ich emisji zwyczajnie przełączają kanały. A sieć nie dość, że dzięki technikom tagetowania behawioralnego czy wyszukiwania pozwala na dotarcie z ofertą do osób, które tej oferty poszukują, to jeszcze umożliwia bezpośrednią interakcję z użytkownikami, a co więcej pozwala na dokładne zmierzenie efektywności kampanii.

 

A to już wiesz?  NetSprint przeszukuje zasoby portalu IDG.pl

Konferencja Klienci 2.0 obędzie się 6-7 grudnia br. Jak podkreślają organizatorzy, spotkanie będzie miejscem żywych dyskusji i da możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych.   

 

Konferencja została przygotowana wspólnie z Gazeta.pl. Patronat branżowy objęło IAB oraz SMB Interactive. Wydarzeniu patronują następujące media: Brief, Puls Biznesu, Computerworld, CMO, MediaRun oraz Wirtualna Polska. Agencje reklamowe K2 oraz Zentropy Partners są partnerami wydarzenia.

International Data Group Poland S.A., polski oddział największego na świecie, międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej – International Data Group – wydającego 300 czasopism w 80 krajach świata. W Polsce IDG Poland wydaje tygodnik Computerworld, wraz z Raportami Computerworld (między innymi Computerworld TOP 200 – Polski Rynek Informatyczny i Telekomunikacyjny), magazyn kadry zarządzającej CEO, magazyn zarządzających bezpieczeństwem CSO, magazyn dyrektorów marketingu CMO, magazyn finansistów CFO, magazyn dyrektorów IT CIO, miesięcznik PC World Komputer wraz z wydaniami specjalnymi PC World Komputer Extra i PC World Komputer Special, miesięczniki NetWorld, Digit, Kino Domowe DVD, czasopisma Digital Life, Macworld, Tips&Tricks oraz serwisy online Internet Standard, GameStar, IT Partner, serwis rekrutacyjny dla branży IT JobUniverse, Fotografia, CyberJoy, Cyber. International Data Group Poland S.A. jest również twórcą pierwszego polskiego portalu IT – IDG.pl.

 

Gazeta.pl to jeden z największych portali internetowych w Polsce. Według badania Megapanel,  59,6% użytkowników to osoby w wieku 24 lata lub więcej. Użytkownicy portalu to z reguły osoby z wyższym wykształceniem – 31,9% odsłon – i dużymi możliwościami finansowymi. Należą do nich dyrektorzy, kierownicy, pracownicy umysłowi oraz osoby wykonujące wolne zawody.

* Żródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006.

 

Kontakt dla mediów

 

IDG Poland                            

Anna Meller,

Internet Standard,

[email protected]

tel. 0662 287 729

 

Gazeta.pl

Dane kontaktowe:

A to już wiesz?  Finanse dla teleinformatyki

Rober Biegaj

Gazeta.pl

[email protected]

 

Źródło IDG Poland. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy