Wiadomości branżowe

Jak kontrolować jakość pracy agencji SEO + 12 innych szkoleń podczas Search Marketing Week

Jak kontrolować jakość pracy agencji SEO + 12 innych szkoleń podczas Search Marketing Week
Polscy przedsiebiorcy czują po portfelach niskie kompetencje pracowników niektórych agencji SEO. Zmienić ma to tydzień szkoleń Search Marketing Week for e-Commerce, kiedy przedsiębiorcy dowiedzą się jak kontrolować pracę marketerów, a marketerzy dostaną łatwowdrażalny pakiet wiedzy. Zaplanowana na 12-16 listopada szósta już edycja imprezy odbędzie się w Warszawie. Wydarzenie organizuje serwis SprawnyMarketing.pl i agencja konsultingowa MaxROY.com we współpracy z uznanymi specjalistami.- Jak wybrać dobrą agencję SEO? Jakie chwyty marketingowe i kruczki prawne stosują agencje? Jak sprawdzić jakość ich pracy? Jak w tej pracy nie przeszkadzać? Pomyśleliśmy Search Marketing Week, a

Polscy przedsiebiorcy czują po portfelach niskie kompetencje pracowników niektórych agencji SEO. Zmienić ma to tydzień szkoleń Search Marketing Week for e-Commerce, kiedy przedsiębiorcy dowiedzą się jak kontrolować pracę marketerów, a marketerzy dostaną łatwowdrażalny pakiet wiedzy. Zaplanowana na 12-16 listopada szósta już edycja imprezy odbędzie się w Warszawie. Wydarzenie organizuje serwis SprawnyMarketing.pl i agencja konsultingowa MaxROY.com we współpracy z uznanymi specjalistami.

– Jak wybrać dobrą agencję SEO? Jakie chwyty marketingowe i kruczki prawne stosują agencje? Jak sprawdzić jakość ich pracy? Jak w tej pracy nie przeszkadzać? Pomyśleliśmy Search Marketing Week, a szczególnie Szkolenie dla Agencji SEM, jako odtrutkę na sztuczki agencji. Chcemy dać przedsiębiorcom pakiet wiedzy pozwalający w pełni korzystać na współpracy z agencjami – mówi Cezary Lech z agencji MaxROY.com.

Wyposażanie przedsiębiorców w wiedzę pozwalajacą wymagać więcej od marketerów to jeden cel imprezy. Jednak zdecydowaną większość szkoleń skierowano właśnie do marketerów, by pomóc im sprostać oczekiwaniom przedsiebiorców (i szefów, jeśli pracują in-house).

Program 6. edycji SearchMarketingWeek.com to aż 5 całkiem nowych szkoleń, prowadzonych przez czołowych polskich ekspertów. Poza Szkoleniem dla klientów agencji (poprowadzą je Tomasz Frontczak i Cezary Lech), słuchacze poznają tajniki copywritingu (trener: Darek Puzyrkiewicz), inbound marketingu (Dorota Zys), optymalizacji AdSense (Marcin Kosedowski) i marketing automation (Grzegorz Błażewicz).

W programie znajdują się też odświeżone o aktualną wiedzę szkolenia m.in. z e-mail marketingu, usability, Google Analytics i Optymalizatora Witryny i Facebook marketingu.

Osobne miejsce w programie SearchMarketingWeek.com zajmują – z racji kompetencji organizatorów – szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach. Przeprowadzone zostaną szkolenia z Google AdWords (poziom podstawowy i pro; prowadzący: Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński) i  szkolenie SEO i Pozycjonowanie. Specjalną atrakcją jest szkolenie SEO Pro: Link Building, prowadzone wspólnie przez Martina MacDonalda i Cezarego Lecha.

Wszystkie szkolenia zostały uzupełnione o moduł dla sklepów internetowych. Wszystkie zostały też gruntownie zaktualizowane, stosownie do zmian jakie zaszły ostatnio w ekosystemie Google, uwzględniając funkcję ?disavov links?.

A to już wiesz?  Ankieta ING: Polska solidarna czy zbędne koszty?

Szczegółowe informacje o programie imprezy, agendzie poszczególnych szkoleń, cenach i prelegentach dostępne są na SearchMarketingWeek.com.

 

Źródło MaxROY.com. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy