Wiadomości branżowe

Kalkulator Adkontekstu potęguje jego moc

Kalkulator Adkontekstu potęguje jego moc
Na przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł szybko i łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.W niecały rok po uruchomieniu systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – Adkontekst – zasięg witryn uczestniczących w programie wzrósł do 79,95%. Oznacza to, że reklamy emitowane w serwisach zrzeszonych w programie oglądane są przez ponad 10 milionów polskich internautów, czyli aż 4/5 wszystkich rodzimych użytkowników Sieci. Twórcy Adkontekstu wdrożyli właśnie specjalny kalkulator, umożliwiający obniżanie kosztów pojedynczego kliknięcia w reklamę dzięki zwiększeniu budżetu przeznaczanego na promocję. W efekcie tych działań Adkontekst staje się unikalnym narzędziem, łączącym precyzję dotarcia i wysoki zasięg z atrakcyjnym kosztem

Na przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł szybko i łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.

W niecały rok po uruchomieniu systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl ? Adkontekst ? zasięg witryn uczestniczących w programie wzrósł do 79,95%. Oznacza to, że reklamy emitowane w serwisach zrzeszonych w programie oglądane są przez ponad 10 milionów polskich internautów, czyli aż 4/5 wszystkich rodzimych użytkowników Sieci. Twórcy Adkontekstu wdrożyli właśnie specjalny kalkulator, umożliwiający obniżanie kosztów pojedynczego kliknięcia w reklamę dzięki zwiększeniu budżetu przeznaczanego na promocję. W efekcie tych działań Adkontekst staje się unikalnym narzędziem, łączącym precyzję dotarcia i wysoki zasięg z atrakcyjnym kosztem pozyskania użytkowników.

System Adkontekst ? wprowadzony przez Wirtualną Polskę oraz NetSprint.pl pod koniec października 2005 r. ? umożliwia wyświetlanie na serwisach internetowych reklam kontekstowych, czyli przekazów ściśle dopasowanych do kształtu i zawartości witryn, na których są emitowane Boksy Adkontekst. Pierwotnie wyświetlane na podstronach WP.pl, w grudniu 2005 roku pojawiły się również na serwisach zewnętrznych, generując przychody dla właścicieli tych witryn i znacznie zwiększając grupę odbiorców reklam. Dzięki atrakcyjnym stawkom za przekierowanie oraz unikalnym mechanizmom analizy leksykalnej system rośnie w tempie kilkudziesięciu procent miesięcznie.

?Zasięg miesięczny witryn i serwisów internetowych wyświetlających reklamy Adkontekst, wzrósł w maju do 79,95%*, czyli do poziomu porównywalnego z zasięgiem największych portali i sieci reklamowych. ? opowiada Artur Banach, Prezes NetSprint.pl ? W chwili obecnej liczba unikalnych domen, na których wyświetlany jest Adkonekst przekroczyła 50 000. Natomiast liczba współpracujących partnerów systemu, sieci internetowych, osób prywatnych i prawnych, wzrosła do 300 podmiotów. W systemie wyświetlane są reklamy kilku tysięcy reklamodawców.?

Aby ułatwić reklamodawcom wykorzystanie potencjału Adkontekstu, w ostatnich dniach uruchomiony został kalkulator Adkontekst. Ten nowatorski, prosty w obsłudze mechanizm umożliwia nawet kilkukrotne obniżanie kosztów pojedynczego kliknięcia w reklamę poprzez zwiększenie budżetu przeznaczanego na przekaz promocyjny Adkontekst. Dzięki Kalkulatorowi każdy potencjalny reklamodawca będzie mógł łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości. Dodatkowo, do końca września, będzie mógł również skorzystać z 25% rabatu.

A to już wiesz?  Tomasz Mironczuk Prezesem Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.

?Stworzony przez nas kalkulator ma pomóc reklamodawcom lepiej i szybciej planować swoje kampanie, by mogli w pełni wykorzystać potencjał Adkontekstu. ? komentuje wdrożenie Artur Banach, ? Warto podkreślić, że z jego pomocą realizowane są zarówno bardzo duże kampanie zasięgowe, jak i niewielkie akcje promujące małe przedsiębiorstwa? – dodaje.

Więcej informacji o systemie Adkontekst i kalkulatorze znajduje się na stronach:
Informacje dla reklamodawców:
http://reklama.netsprint.pl/produkty_reklamowe/boks_adkontekst_-_opis_i_zalety
Kalkulator Adkontekst:
http://reklama.netsprint.pl/cennik/boks_adkontekst

*dane na podstawie badania Megapanel, PBI/Gemius


Wirtualna Polska pierwszy polski portal internetowy, multimedialna platforma komunikacji, informacji i transakcji elektronicznych. Współtworzona przez użytkowników sieci jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskim Internecie. Systematycznie wzbogacając swe zasoby, WP.pl udostępnia użytkownikom największą liczbę internetowych serwisów tematycznych, wysokiej klasy rozwiązania e-biznes, niespotykaną ofertę reklamową, profesjonalne witryny finansowe.

NetSprint koncentruje się na tworzeniu precyzyjnych i wydajnych systemów wyszukiwawczych. Obecny jest na rynku polskim i litewskim. W Polsce jest dostępny na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 140 dużych serwisach internetowych oraz kilku tysiącach witryn amatorskich. Oferuje również rozwiązania do przeszukiwania zasobów korporacyjnych, m.in. NetSprint Intranet i NetSprint Site.

Wyszukiwarka NetSprint jest dwukrotnym zwycięzcą konkursu „Teraz Internet” w kategorii „Baza danych, katalogi, wyszukiwarki. Spółka zajęła również siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej w 2004 roku.

Dane kontaktowe:

<

p align=justify >Jakub Kacprzak
Business Development Manager
NetSprint.pl Sp. z o.o.
tel./fax. 022 8 444 990
e-mail: [email protected]

Katarzyna Halicka,
Zespół Komunikacji WP
tel. 058 52 15 665, kom. 502 707 138,
e-mail: [email protected]

Źródło NetSprint.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy