Wiadomości branżowe

Kampania internetowa firmy Xella

Xella w InternecieZ początkiem listopada br. firma Xella rozpoczęła zintegrowaną komunikację w Internecie, uruchomiając trzy nowe portale – www.xella20cm.pl, www.portalroliczny.pl, www.xella-kalukator.pl.Firma Xella, dostrzegając potencjalne możliwości Internetu, zdecydowała się na wykorzystanie tego środka przekazu do komunikacji ze swoimi potencjalnymi i obecnymi klientami. W tym celu stworzyła trzy portale tematyczne, które umożliwiają interaktywny, spersonalizowany kontakt z użytkownikiem. Kampania internetowa prowadzona na ponad 30 portalach tematycznych jest także wsparta

Xella w Internecie

Z początkiem listopada br. firma Xella rozpoczęła zintegrowaną komunikację w Internecie, uruchomiając trzy nowe portale – www.xella20cm.pl, www.portalroliczny.pl, www.xella-kalukator.pl.

Firma Xella, dostrzegając potencjalne możliwości Internetu, zdecydowała się na wykorzystanie tego środka przekazu do komunikacji ze swoimi potencjalnymi i obecnymi klientami. W tym celu stworzyła trzy portale tematyczne, które umożliwiają interaktywny, spersonalizowany kontakt z użytkownikiem. Kampania internetowa prowadzona na ponad 30 portalach tematycznych jest także wsparta działaniami promocyjnymi w wybranych mediach drukowanych oraz mailingiem newslettera do zarejestrowanych osób.

Strona www.xella20cm.pl została zaprojektowana z myślą o indywidualnym odbiorcy, który szuka projektu budowlanego na miarę swoich marzeń, solidnej firmy wykonawczej oraz szerokiej gamy najlepszych materiałów. Dzięki temu portalowi użytkownicy będą mogli poznać tajemnice rozwiązania „20 cm”. Dostępne są tam informacje o korzyściach wynikających z zastosowania produktów YTONG i SILKA oraz projekty domów wykonane w obu technologiach. Dodatkowo klient znajdzie rekomendowaną bazę firm wykonawczych wraz z ich prezentacjami. Atrakcyjność strony podnoszą animacje oraz superquiz zamieszczony z myślą o osobach, które zechcą sprawdzić swoją wiedzę budowlaną.

„O otwarciu portalu www.xella20cm.pl zdecydowały możliwości interakcji, jaką daje komunikacja w Internecie. Dzisiaj właśnie Internet jest pierwszym źródłem w poszukiwaniu informacji na konkretny temat. Użytkownik przestaje tutaj być biernym widzem, tylko sam wybiera interesujące go treści i informacje związane z budową domu. Dodatkowo właśnie w Internecie, my jako firma, możemy w atrakcyjny sposób wzbogacić te treści o przekaz audiowizualny. Takiej możliwości nie dają media drukowane.” – powiedziała Monika Rustecka, Specjalista ds. Marketingu i PR, z firmy Xella Sp. z o.o. „Pomyśleliśmy o uzupełnieniu oferty dla osób planujących budowę domu lub budynku gospodarczego, stworzyliśmy interaktywny kalkulator budowlany www.xella-kalkulator.pl. Przy jego pomocy można dokładnie obliczyć koszt budowy na podstawie posiadanego projektu architektonicznego.” Kalkulator budowlany Xella jest zaawansowanym technologicznie programem, który, po zarejestrowaniu się w bazie użytkowników, można bezpłatnie pobrać ze strony www.xella-kalkulator.pl. Przez tajniki programu poprowadzi internautów interaktywny samouczek.

A to już wiesz?  Richard Edelman "Most powerful in PR" według amerykańskiego "PR Week"

Kolejna oferta internetowa Xelli skierowana jest do aktywnych inwestorów w branży rolnej. Witryna umieszczona jest na stronie SILKA dla Rolnictwa – www.portalrolniczy.pl, a jej odbiorcy znajdą informacje o najważniejszych instytucjach rolnych, kalendarium różnorodnych wydarzeń, terminy składania wniosków o dopłaty oraz wiadomości o systemie SILKA.

„Uruchomienie przez naszą firmę witryny www.portalrolniczy.pl podyktowane było stale rosnącym zainteresowaniem produktami SILKA do realizacji budynków inwentarskich i gospodarczych”, – mówi Monika Rustecka z firmy Xella. „Postanowiliśmy zbudować portal, na którego stronach będzie można znaleźć zarówno informacje administracyjno-ekonomiczne dotyczące najważniejszych inwestycji rolnych, jak również informacje dotyczące realizacji nowych inwestycji właśnie w naszej technologii.” 

W pierwszych dniach kampanii nowe portale Xella odwiedziło blisko 5 000 unikalnych użytkowników – świadczy to niewątpliwie o dużym zainteresowaniu odbiorców i rosnącej popularności wortali budowlanych jako źródła informacji na temat materiałów budowlanych i inwestycji związanych z planowaniem budowy domu.

Źródło Xella Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy