Wiadomości branżowe

Kanarek, pies i kot uczą jak być eko dzięki Grupie ENERGA

Kanarek, pies i kot uczą jak być eko dzięki Grupie ENERGA
ENERGA. Po prostu włącz - tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardziej ekologicznej energii w Polsce.Celem kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA, która wystartowała 8 października br., jest zwiększenie świadomości nt. potrzeby oszczędnego wykorzystania energii elektrycznej oraz zachęcenie klientów do skorzystania z oferty dostawcy najbardziej ekologicznej energii w Polsce. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na prostotę takich czynności, jak gaszenie niepotrzebnie palącego się światła, grającego telewizora, czy pracującego komputera. Refleksja, z jaką zostaje widz, ma go przekonać, że bycie eko nie wymaga wysiłku, zaś każda osoba chcąca dbać o środowisko może to dodatkowo robić dzięki zmianie sprzedawcy na ENERGĘ, prosto i bez zbędnych formalności.- Dziś ekologia to już nie tylko wyraz potrzeby dbania o środowisko naturalne ale także styl życia. Kampania "ENERGA. Po prostu włącz" dociera ze swoim przekazem do wszystkich, którym bliska jest troska o środowisko. Uczymy odpowiedzialności i przekonujemy do

ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardziej ekologicznej energii w Polsce.

Celem kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA, która wystartowała 8 października br., jest zwiększenie świadomości nt. potrzeby oszczędnego wykorzystania energii elektrycznej oraz zachęcenie klientów do skorzystania z oferty dostawcy najbardziej ekologicznej energii w Polsce. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na prostotę takich czynności, jak gaszenie niepotrzebnie palącego się światła, grającego telewizora, czy pracującego komputera. Refleksja, z jaką zostaje widz, ma go przekonać, że bycie eko nie wymaga wysiłku, zaś każda osoba chcąca dbać o środowisko może to dodatkowo robić dzięki zmianie sprzedawcy na ENERGĘ, prosto i bez zbędnych formalności.

Dziś ekologia to już nie tylko wyraz potrzeby dbania o środowisko naturalne ale także styl życia. Kampania „ENERGA. Po prostu włącz” dociera ze swoim przekazem do wszystkich, którym bliska jest troska o środowisko. Uczymy odpowiedzialności i przekonujemy do słusznych wyborów. Także tych, dotyczących dostawców energii – tłumaczy Katarzyna Kowalska, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w ENERGA SA.

Gwiazdorska obsada

Główne role w najnowszym spocie powierzono nie byle komu. Bohaterami filmu jest kot, pies i kanarek, które przyjechały do Polski wyłącznie na potrzeby zdjęć. Jak przystało na prawdziwe gwiazdy każdy zwierzak miał przynajmniej jednego dublera. W przypadku kanarka było ich aż czterech. Za opiekę i tresurę zwierząt na planie odpowiedzialny był Roger Farr. Założyciel Academic Animals, ośrodka tresury zwierząt istniejącego od ponad 30 lat, uważany jest za jednego z najlepszych treserów zwierząt w Europie. Jego doświadczenie wielokrotnie nagradzano m. in. 1 miejscem na festiwalu reklamy w Cannes. Do ostatnich sukcesów Rogera Farra należy m.in. zaangażowanie jego podopiecznych do ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Londynie.

A to już wiesz?  WWW - film dokumentalny o problemie dostępności stron internetowych dla niepełnosprawnych powstał dzięki ENERDZE

Kluczem do skutecznej tresury jest odpowiedni wybór zwierzaka. Należy zwrócić uwagę na jego wiek, temperament i usposobienie. Tresura nie może opierać się na wywieraniu presji i stresu na zwierzęciu. Musi się kojarzyć wyłącznie z pozytywnymi odczuciami. Właśnie dzięki takiemu podejściu dzisiejsze zdjęcia poszły tak sprawnie – powiedział Roger Farr podczas nagrania.

ENERGA na dużym ekranie

30 i 15 sekundowe spoty pojawią się w ciągu najbliższych tygodni m.in. na takich kanałach jak: TVP1, TVP2, TVP Info, TTV, serwisy tematyczne Polsatu i TVN, Discovery, BBC, a także Animal Planet i wielu innych. Najnowszą produkcję można będzie zobaczyć w paśmie obok znanych programów rozrywkowych m.in.: Tylko Muzyka. Must Be The Music, Jaka to melodia, czy Rozmowy w toku. W kampanii, obok największych stacji telewizyjnych zostaną wykorzystane także Internet, prasa oraz centra biurowe. Z kolei 26 października, 30 sekundowy spot trafi na ekrany kin i będzie można go zobaczyć przed „SkyFall”, 23-cim filmem o przygodach Jamesa Bonda.

Autorzy kampanii

Muzykę zarówno do wersji telewizyjnej, jak i kinowej spotu skomponował Wojciech Waglewski – znany gitarzysta, kompozytor i producent muzyczny. Za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiadała agencja Brain. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western. Nadzór nad realizacją projektu sprawowało Centrum Marketingu i Komunikacji ENERGA SA (Monika Derda, Marta Dankowska, Maciej Ruwiński i Jarosław Kozłowski).

Źródło Grupa ENERGA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy