W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing – jaka strategia i przyszłość w Polsce.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i zły odbór lobbingu w Polsce. Stowarzyszenie stawia sobie za cel profesjonalną edukację w tej dziedzinie jak też zmianę wizerunku branży.
W programie konferencji m.in :
- Czym naprawdę jest lobbing
- Projekt ustawy o działalności lobbingowej w Polsce
- Lobbing grup interesów a lobbing indywidualnych przedsiębiorstw
- Lobbing za granicą
- Zakres obowiązków i odpowiedzialność prawna lobbysty
- Przykłady działań lobbingowych w różnych dziedzinach gospodarki
Dlaczego warto wziąć udział:
Przygotowywana Ustawa o działalności lobbingowej z pewnością pociągnie za sobą konsekwencje dla Państwa przedsiębiorstwa lub organizacji
- Odpowiadamy w konkretny sposób na gorące pytania dotyczące lobbingu
- Jest to jedyna 2-dniowa konferencja na ten kluczowy dla przedsiębiorstw i organizacji temat
- Będą Państwo mieli okazję poznać i wymienić poglądy z cenionymi teoretykami i praktykami lobbingu
- Po każdym wystąpieniu przewidzieliśmy czas dla Państwa, aby zadać pytania cenionym prelegentom
Kto powinien wziąć udział?
- Przedstawiciele wszystkich branż przemysłu, a szczególnie:
– FMCG, farmaceutycznej, finansowej(ubezpieczenia, banki, leasing), telekomunikacyjnej, energetycznej, motoryzacyjnej, … - Prezes, Członkowie Zarządu, Dyrektor Generalny
- PR Manager
- Public Affairs, Parliamentary, Government Relations Manager
- Prawnik
- Przedstawiciele stowarzyszeń branżowych, izb gospodarczych, fundacji, grup interesów
- Firmy Public Relations
Więcej informacji:
www.lobbing.event.pl
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.
Dla członków PSPR zniżka w wysokości 10%.
Źródło Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Dostarczył netPR.pl