Wiadomości branżowe

Mio z nowym Marketing Managerem

Mio z nowym Marketing Managerem
Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Logitech.Nowy CEE Marketing Manager MiTAC zajmie się wszystkimi produktami z portfolio firmy, m.in. wideorejestratorami Mio MiVue, nawigacjami marki Mio, a także nawigacjami i komputerami rowerowymi Mio Cyclo™. Będzie odpowiedzialny za kontakty z dystrybutorami, promocję marki i komunikację z mediami. Na stanowisku zastąpi Tarika Hassana.„Zaczynając pracę dla MiTAC mam wiele pomysłów na nowe i ciekawe działania promocyjne dla firmy i jej produktów” – komentuje Marcin Gutkiewicz, nowy CEE Marketing Manager MiTAC Europe – „Obecnie MiTAC kojarzy się głównie z marką Mio, znaną z rynku nawigacji. Jest to jednak ułamek naszej bogatej i różnorodnej oferty. Moim głównym celem będzie utrzymanie silnej pozycji Mio w segmencie nawigacji na rynkach CEE oraz rozwój nowych, bardzo obiecujących kategorii takich jak smart watch czy wideorejestratory”.Marcin Gutkiewicz pracował wcześniej w takich firmach jak Microsoft Polska, Epson i Logitech. W swojej karierze zajmował

Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Logitech.

<

p>Nowy CEE Marketing Manager MiTAC zajmie się wszystkimi produktami z portfolio firmy, m.in. wideorejestratorami Mio MiVue, nawigacjami marki Mio, a także nawigacjami i komputerami rowerowymi Mio Cyclo?. Będzie odpowiedzialny za kontakty z dystrybutorami, promocję marki i komunikację z mediami. Na stanowisku zastąpi Tarika Hassana.

?Zaczynając pracę dla MiTAC mam wiele pomysłów na nowe i ciekawe działania promocyjne dla firmy i jej produktów? ? komentuje Marcin Gutkiewicz, nowy CEE Marketing Manager MiTAC Europe ? ?Obecnie MiTAC kojarzy się głównie z marką Mio, znaną z rynku nawigacji. Jest to jednak ułamek naszej bogatej i różnorodnej oferty. Moim głównym celem będzie utrzymanie silnej pozycji Mio w segmencie nawigacji na rynkach CEE oraz rozwój nowych, bardzo obiecujących kategorii takich jak smart watch czy wideorejestratory?.

Marcin Gutkiewicz pracował wcześniej w takich firmach jak Microsoft Polska, Epson i Logitech. W swojej karierze zajmował się kompleksowo działaniami marketingowymi, sprzedażowymi i kontaktami z mediami. W Microsoft był związany m.in. z markami Windows, Office i Xbox. Ma 20 lat doświadczenia w zakresie prowadzenia marek, sprzedaży i działań promocyjnych.

  

MiTAC International Corporation ? informacje

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcjia systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM). MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów, na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii ?chmury?. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9 000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.

A to już wiesz?  Siemens Enterprise Communications wskazuje na niewykorzystany potencjał zespołów

Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl

Źródło MiTAC Europe. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy