mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, rozszerza ofertę usług niebankowych o mSzop.
mSzop jest integralną częścią serwisu mBanku. Powstał z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko nie tylko przy dokonywaniu transakcji finansowych, ale również jest miejscem zakupu szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach.
mSzop jest także platformą informacyjną, na bieżąco prezentującą najciekawsze oferty partnerów, które dla Klientów mBanku premiowane są dodatkowymi rabatami bądź upominkami.
Aktualne promocje zakupów on line w mSzopie:
- największa księgarnia informatyczna – Helion.pl- dodaje kubek do każdego zakupu,
- firmy iRIVER – sprzedaje swój sprzęt 10% taniej,
- perfumeria.pl – oferuje dostawę gratis
mSzop zawiera także ofertę off line – promocja organizowana wraz z siecią salonów sprzedaży EMPiK pod hasłem „Serce w rozterce?”. Do 22 lutego br. wybrane produkty, zakupione w dowolnym salonie EMPiK przy użyciu kart mBanku będą premiowane rabatem.
http://www.mbank.com.pl/pasaz/?kat=31&page=1
W chwili obecnej na platformie pasażu znajdują się oferty następujących partnerów mBanku:
- www.merlin.pl – największa księgarnia internetowa w Polsce,
- www.pedet.pl – jedna z najpopularniejszych perfumerii w sieci
- www.helion.pl – wiodąca na rynku polskim księgarnia informatyczna
- www.pedigree.pl – uruchomiony niedawno internetowy sklep Pedigree z pokarmem dla psów
- www.iriver.com.pl – dostawca wysokiej jakości przenośnych odtwarzaczy mp3
Docelowo oferta pasażu zostanie poszerzona o kolejnych partnerów, m.in z branży turystycznej.
Wynegocjowanie lepszej oferty dla naszych Klientów u partnerów jest możliwe, ze względu na wysoką wartość transakcji, jakich dokonują nasi Klienci w Internecie. W ubiegłym roku Klienci mBanku kupili dobra i usługi online płacąc Kartą bądź usługą mTRANSFER o wartości ponad 17,5 mln. zł. To daje mBankowi 9% udział w obrotach w Internecie w 2003 roku. Ponadto transakcje w Internecie dokonywane przy pomocy kart wirtualnych i kart kredytowych stanowiły 1/5 wszystkich transakcji autoryzowanych przez eCard. To potwierdza fakt, że Klienci mBanku to aktualni lub potencjalni użytkownicy sklepów internetowych i to właśnie z myślą o nich jest przygotowany mSzop. zaznacza Jarosław Frankowski, odpowiedzialny za rozwój mSzopu.
Polski rynek internetowy cały czas się zmienia i coraz bardziej zaczyna przypominać dojrzałe rynki w krajach zachodnich. Według danych amerykańskiego Departamentu Handlu w ostatnim kwartale handel elektroniczny zyskał na wartości 27 proc. i stanowi obecnie 1,5 proc. całego handlu detalicznego.
Również w ubiegłym roku Klienci mBanku dokonali transakcji za pomocą usługi mTRANSFER na łączną kwotę 6,4 mln zł, osiągając w ten sposób 10% udział w ogóle transakcji internetowych dokonanych przy pomocy elektronicznych narzędzi płatności.