Wiadomości branżowe

Największy polski portal o mediach rośnie w siłę

Z miesiąca na miesiąc portal Wirtualnemedia.pl, największy polski serwis poświęcony mediom, reklamie, internetowi i telekomunikacji, poprawia swoje wyniki oglądalności. Jak pokazują najnowsze dane* w ciągu pierwszy 10 dni grudnia Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 34 tysiące osób a oglądalność w tym okresie przekroczyła 260 tys. odsłon, co jest absolutnym rekordem w historii portalu.- Cieszą nas coraz lepsze wyniki portalu Wirtualnemedia.pl. Pokazują, że obraliśmy dobry kierunek rozwoju a co to robimy interesuje coraz więcej osób - mówi redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl, Marcin Szumichora.Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczna osób czytających codzienny newsletter portalu Wirtualnemedia.pl. Na początku grudnia została przekroczona magiczna bariera 10 tysięcy czytelników, którzy codziennie do godziny 7 rano otrzymują przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl. Przypomnijmy, że jeszcze na początku roku newsletter czytany był przez około 4000 osób.Jak wynika ze specjalistycznego badania "Prawdziwy Profil", mężczyźni stanowią 62% czytelników Wirtualnemedia.pl. Ponad 54% użytkowników ma wyższe wykształcenie

Z miesiąca na miesiąc portal Wirtualnemedia.pl, największy polski serwis poświęcony mediom, reklamie, internetowi i telekomunikacji, poprawia swoje wyniki oglądalności. Jak pokazują najnowsze dane* w ciągu pierwszy 10 dni grudnia Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 34 tysiące osób a oglądalność w tym okresie przekroczyła 260 tys. odsłon, co jest absolutnym rekordem w historii portalu.

– Cieszą nas coraz lepsze wyniki portalu Wirtualnemedia.pl. Pokazują, że obraliśmy dobry kierunek rozwoju a co to robimy interesuje coraz więcej osób – mówi redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl, Marcin Szumichora.

Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczna osób czytających codzienny newsletter portalu Wirtualnemedia.pl. Na początku grudnia została przekroczona magiczna bariera 10 tysięcy czytelników, którzy codziennie do godziny 7 rano otrzymują przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl. Przypomnijmy, że jeszcze na początku roku newsletter czytany był przez około 4000 osób.

Jak wynika ze specjalistycznego badania „Prawdziwy Profil”, mężczyźni stanowią 62% czytelników Wirtualnemedia.pl. Ponad 54% użytkowników ma wyższe wykształcenie (lub niepełne wyższe) a 83,33% mieści się w przedziale wiekowym 15-44.  Osoby odwiedzające Wirtualnemedia.pl mieszkają w dużych miastach (ponad 62%) a głównie wykonywane zawody to: specjalista z wyższym wykształceniem – 18.9%, student – 11.3%, dyrektor lub kierownik – 9%, wolny zawód – 6,86%, prywatny przedsiębiorca – 4,52%, pracownik administracyjno – biurowy – 12.54%, pracownik usług i handlu – 5.93%.

Wirtualnemedia.pl to jedyny w polskiej sieci tak kompleksowy serwis poświęcony tematyce mediów. Codziennie aktualizowane wiadomości i kalendarium najważniejszych wydarzeń na polskim rynku mediów pozwalają na bieżące śledzić wszystko to, co najistotniejsze a co dotyczy telewizji, radia, prasy, internetu i reklamy.

*  Gemius.pl

Źródło Wirtualnemedia.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  SMS-owy newsletter o mediach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy