NetSprint.pl nawiązał współpracę z firmą badawczo-szkoleniową ECORYS – liderem konsorcjum realizującego projekt „Firma XXI wieku. Program szkoleń wspierających rozwój e-biznesu.” Szkolenia, współfinansowane przez Europejski Fundusz Społeczny, skierowane są na rozwój firm sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego.
NetSprint.pl, znany z szerokiej oferty systemów wyszukiwawczych oraz efektywnych produktów reklamowych w Internecie, został nowym Partnerem firmy szkoleniowej ECORYS – lidera konsorcjum firm realizujących Projekt „Firma XXI wieku. Program szkoleń wspierających rozwój e- biznesu”.
Projekt jest ogólnopolskim przedsięwzięciem współfinansowanym przez Europejski Fundusz Społeczny oraz budżet państwa, mającym na celu przeszkolenie ok. 5.000 uczestników. Ukierunkowany jest na rozwój firm sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego. Główny celem programu szkoleń jest dostarczenie uczestnikom niezbędnej, praktycznej wiedzy na temat rozwiązań i aplikacji e-biznesowych, efektywnego prowadzenia biznesu w Internecie oraz wsparcia merytorycznego dla firm już działających w Internecie.
W wyniku nawiązanej współpracy NetSprint.pl zapewnia szerokie wsparcie marketingowe projektu. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy programu zyskują darmową kampanie reklamową w sieci portalu Wirtualna Polska i NetSprint.pl o wartości 100 zł (przy całkowitym koszcie trzydniowego szkolenia w wysokości 180 zł na uczestnika). Polska wyszukiwarka została również Partnerem merytorycznym projektu w zakresie efektywnego wykorzystania przez przedsiębiorców narzędzi wyszukiwawczych, pozycjonowania stron WWW oraz monitoringu mediów on-line. NetSprint.pl dostarcza też studia przypadków, statystyki i badania na temat rynku e-reklamy.
Zainteresowani projektem więcej informacji znajdą na stronie: www.rozwijamyebiznes.pl
NetSprint koncentruje się na tworzeniu precyzyjnych i wydajnych systemów wyszukiwawczych. W Polsce jest dostępny na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 140 dużych serwisach internetowych oraz kilku tysiącach witryn amatorskich. Współpracuje z kilkoma tysiącami klientów prezentujących swoje reklamy
w wynikach wyszukiwania oraz systemie reklamy kontekstowej Adkontekst (zasięg w czerwcu wg badań Megapanel/PBI wyniósł 87%).
Oferuje również rozwiązania do przeszukiwania zasobów korporacyjnych, m.in. NetSprint Intranet, NetSprint Site i NetSprint eCommerce. Na początku 2007 roku NetSprint wprowadził na rynek aplikację NewsPoint – monitoring komunikacji w Internecie, oferujący nowatorskie narzędzia badania treści publikowanych w Internecie.
NetSprint.pl jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych Europy Środkowej. Wyszukiwarka NetSprint jest dwukrotnym zwycięzcą konkursu "Teraz Internet" w kategorii "Baza danych, katalogi, wyszukiwarki. Spółka zajęła również siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Właścicielem NetSprint.pl jest międzynarodowa grupa medialna Mecom Europe.
Dane kontaktowe:
Robert Sadowski
Kierownik ds. Komunikacji Elektronicznej
NetSprint.pl Sp. z o.o.
ul. Bieżanowska 7, 02-655 Warszawa
tel. 022 8 444 990 w. 405
e-mail: [email protected]