Już po raz szósty studenci Politechniki Gdańskiej organizują Netvision – Seminarium Biznesu i Nowych Technologii. Odbędzie się ono w dniach 20 ? 23 kwietnia 2006 roku na Politechnice. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest: ?NetVision6 szósty zmysł biznesu?
Na seminarium zostało zaproszonych ok. 400 osób ze świata biznesu, środowisk akademickich oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Podczas seminarium firmy będą miały doskonałą możliwość zaprezentowania swoich osiągnięć i planów oraz do przeprowadzenia rekrutacji wśród studentów przybyłych na seminarium. Młodzież zapozna się z nowymi technologiami, polskim rynkiem pracodawców oraz możliwościami poprowadzenia własnej kariery.
Organizatorzy seminarium przewidzieli cykl szkoleń, warsztatów i case studies, podczas których uczestnicy skonfrontują wiedzę teoretyczną z praktyką. NetVision6 będzie świetną okazją do nawiązania dialogu pomiędzy grupami przedsiębiorców i studentów. Rozmowy będą prowadzone zarówno podczas wykładów, jaki i podczas uroczystego bankietu.
Podobnie jak w latach poprzednich, seminarium będzie miało charakter interdyscyplinarny i obejmie tematykę z zakresu:
- Istota Biznesu ? Business is BIZNES Jak dostać się do zespołu Microsoft?u? P&G w zasiegu ręki??Nie tylko te, ale także inne potężne korporacje opowiedzą o swoich doświadczeniach na polskim rynku.
- Webdesign ? Wirtualne kreacje Jakich technologii używa firma by jej istnienie w Internecie było zauważalne i zapadało w pamięć? Kreacja każdej organizacji na WWW jako wyzwanie dla designerów a także rozrywka, nauka, sztuka
- Nowe Technologie ?Technologia przyszłości czy etap przejściowy? Jak bardzo technika dziś różni się od techniki jutra? Najnowsze techniki stosowane w pracy i życiu codziennym.
- Psychologia biznesu- Wpływ na innych kluczem do sukcesu Manipulacja, motywacja, sposoby rekrutacji pracowników, negocjacje, skuteczne techniki prowadzenia prelekcji, NLP.
- Project Management ? Poradnik użytkownika Sposoby realizacji projektów oraz zagrożenia z tym związane z punktu widzenia dużych, globalnych firm takich jak, Procter&Gamble, Microsoft, Accenture.
- Brand Management ?Sekrety PR i reklamy Dlaczego niektóre marki prawie zawsze osiągają sukces, podczas gdy inne pomimo milionów złotych wydanych na kampanie reklamowe, nigdy nie mogą im dorównać
Szczegółowy program Seminarium i dodatkowe informacje można znaleźć na stronie internetowej www.netvision.pl