Wiadomości branżowe

Nowy format, większy zasięg, lepszy biznes!

Nowy format, większy zasięg, lepszy biznes!
Wydawnictwo IDG Poland ogłosiło, że od przyszłego poniedziałku zmienia format i nakład swojego prestiżowego tytułu - tygodnika COMPUTERWORLD. Zgodnie z oczekiwaniami czytelników, COMPUTERWORLD od numeru 16 (data wydania 22 kwietnia) będzie publikowany w zmniejszonym, bardziej „poręcznym” formacie oraz w zwiększonym do 20 tys. nakładzie. Dodatkowe egzemplarze zwiększą liczbę kwalifikowanych prenumeratorów tygodnika, będzie on także bardziej dostępny w sprzedaży detalicznej. Czytelnictwo COMPUTERWORLD  utrzymuje się na poziomie 142 000 osób(wg SMG/KRC styczeń – wrzesień 2001 r.). „Badania czytelnicze, które przeprowadziliśmy na przełomie stycznia i lutego bieżącego roku, pokazały, że nasi czytelnicy życzą sobie pisma o większej objętości i bardziej nowoczesnym formacie” – mówi Kazimierz Szot, prezes Zarządu IDG Poland SA. – „Przejście na nowe maszyny drukujące i pełne wykorzystanie technologii informatycznych pozwolą nam drukować tygodnik COMPUTERWORLD w nowym formacie dużo szybciej i jednocześnie taniej. Skrócony cykl produkcyjny sprawi, że nasza gazeta będzie jeszcze bardziej aktualna, a uzyskane

Wydawnictwo IDG Poland ogłosiło, że od przyszłego poniedziałku zmienia format i nakład swojego prestiżowego tytułu – tygodnika COMPUTERWORLD. Zgodnie z oczekiwaniami czytelników, COMPUTERWORLD od numeru 16 (data wydania 22 kwietnia) będzie publikowany w zmniejszonym, bardziej „poręcznym” formacie oraz w zwiększonym do 20 tys. nakładzie. Dodatkowe egzemplarze zwiększą liczbę kwalifikowanych prenumeratorów tygodnika, będzie on także bardziej dostępny w sprzedaży detalicznej. Czytelnictwo COMPUTERWORLD  utrzymuje się na poziomie 142 000 osób(wg SMG/KRC styczeń – wrzesień 2001 r.).< ?

 „Badania czytelnicze, które przeprowadziliśmy na przełomie stycznia i lutego bieżącego roku, pokazały, że nasi czytelnicy życzą sobie pisma o większej objętości i bardziej nowoczesnym formacie” – mówi Kazimierz Szot, prezes Zarządu IDG Poland SA. – „Przejście na nowe maszyny drukujące i pełne wykorzystanie technologii informatycznych pozwolą nam drukować tygodnik COMPUTERWORLD w nowym formacie dużo szybciej i jednocześnie taniej. Skrócony cykl produkcyjny sprawi, że nasza gazeta będzie jeszcze bardziej aktualna, a uzyskane oszczędności umożliwią powiększenie objętości pisma”.

 „Zmianie formatu tygodnika będzie towarzyszyć  zmiana szaty graficznej i ewolucja formuły redakcyjnej” – zapowiada Wojciech Raducha, redaktor naczelny tygodnika. – „Gazeta będzie czytelniejsza i bogatsza w grafikę informacyjną. Większa objętość pozwoli redakcji na bardziej wyczerpujące traktowanie krytycznych aspektów stosowania IT, takich jak zwrot z inwestycji teleinformatycznych czy wzorcowe wdrożenia”.

 „Ze zmianą formatu i udoskonaleniem formuły redakcyjnej zbiegnie się promocja skierowana do ludzi, którzy mają w swoich firmach znaczący głos przy podejmowaniu decyzji w sprawach inwestycji teleinformatycznych. Liczymy na to, że promocja tygodnika będzie stanowiła bodziec ożywiający rynek, bo wiemy, że w rozwiązania informatyczne warto inwestować również w okresie osłabionej koniunktury. Tygodnik COMPUTERWORLD jest zwierciadłem, w którym odbija się kondycja branży – liczymy na to, że żadnej z liczących się firm IT nie zabraknie na naszych łamach” – podsumowuje Kazimierz Szot, prezes Zarządu IDG Poland.

A to już wiesz?  Sylwester Latkowski managerem zintegrowanego newsroomu internetowego w PMPG

*** 

COMPUTERWORLD

Tygodnik Menedżerów i Informatyków Computerworld (http://www.computerworld.pl) jest czasopismem adresowanym do osób podejmujących decyzje dotyczące strategii i inwestycji informatycznych w przedsiębiorstwach, bankach, urzędach, instytucjach i innych organizacjach. COMPUTERWORLD dostarcza im wszechstronnej, rzetelnej i aktualnej wiedzy o proponowanych przez polski i światowy rynek rozwiązaniach informatycznych, a także wyczerpująco informuje o wchodzących w ich skład: usługach, oprogramowaniu i sprzęcie. Czytelnictwo (wg SMG/KRC styczeń – wrzesień 2001 r.) tygodnika COMPUTERWORLD utrzymuje się na poziomie 142 000 osób.

IDG Poland SA

IDG Poland SA to polski oddział największego na świecie międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej – International Data Group – wydającego 300 czasopism w 80 krajach świata.

W Polsce IDG Poland SA wydaje tygodnik COMPUTERWORLD wraz z Raportami COMPUTERWORLD (między innymi COMPUTERWORLD TOP 200 – Polski Rynek Informatyczny i Telekomunikacyjny), miesięcznik PC WORLD KOMPUTER wraz z wydaniami specjalnymi PC World Komputer Extra i PC World Komputer Special, a także miesięczniki CXO – MAGAZYN KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ, NETWORLD, DIGIT, Kino Domowe – Magazyn DVD. Nasz oddział zajmuje się również organizacją konferencji i seminariów technicznych. IDG Poland jest także twórcą pierwszego polskiego portalu IT – IDG.pl (www.idg.pl).

Źródło IDG Poland. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy