Wiadomości branżowe

Oszczędzaj i inwestuj z Money.pl i mBankiem!

Money.pl oraz mBank uruchomiły największy internetowy projekt edukacyjny p.t. „Oszczędzanie i inwestowanie – współczesne filary dobrobytu dla każdego z nas”. Celem projektu jest propagowanie wiedzy dotyczącej oszczędzania i płynących z niego korzyści, a także zainteresowanie sposobami inwestowania uzyskanych tą drogą nadwyżek finansowych za pomocą dostępnych instrumentów finansowych.Organizatorem akcji jest serwis finansowy Money.pl. oraz mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA. Projekt realizowany jest w ramach Programu Edukacji Ekonomicznej pod patronatem Narodowego Banku Polskiego. W okresie trwania projektu zostanie opublikowanych ponad pięćdziesiąt artykułów poświęconych oszczędzaniu i inwestowaniu, przygotowywanych przez dr Rafała Wójcikowskiego, najpopularniejszego felietonistę serwisu finansowego Money.pl.Artykuły zostaną pogrupowane w następujące bloki tematyczne: Istota oszczędzaniaPieniądz, jego wpływ na naszą codzienność

Money.pl oraz mBank uruchomiły największy internetowy projekt edukacyjny p.t. „Oszczędzanie i inwestowanie – współczesne filary dobrobytu dla każdego z nas”.

Celem projektu jest propagowanie wiedzy dotyczącej oszczędzania i płynących z niego korzyści, a także zainteresowanie sposobami inwestowania uzyskanych tą drogą nadwyżek finansowych za pomocą dostępnych instrumentów finansowych.

Organizatorem akcji jest serwis finansowy Money.pl. oraz mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA. Projekt realizowany jest w ramach Programu Edukacji Ekonomicznej pod patronatem Narodowego Banku Polskiego.

W okresie trwania projektu zostanie opublikowanych ponad pięćdziesiąt artykułów poświęconych oszczędzaniu i inwestowaniu, przygotowywanych przez dr Rafała Wójcikowskiego, najpopularniejszego felietonistę serwisu finansowego Money.pl.

Artykuły zostaną pogrupowane w następujące bloki tematyczne:

  • Istota oszczędzania
  • Pieniądz, jego wpływ na naszą codzienność
  • Stabilność pieniądza warunkiem rozwoju dobrobytu dla gospodarstw domowych
  • Systematyczne oszczędzanie w życiu przeciętnego człowieka
  • Co robić z oszczędnościami
  • Ryzyko w procesie lokowania oszczędności
  • Czynniki wpływające na skuteczność w uzyskiwaniu dochodów z inwestowanych oszczędności
  • Budżet państwa a budżet domowy – czyli kto lepiej gospodaruje
  • Przedsiębiorstwo a gospodarstwo domowe
  • Podsumowanie – jak oszczędzają ludzie za granica, a jak u nas – wnioski

W ramach projektu został przygotowany serwis internetowy „Oszczędzaj i inwestuj!”: http://oszczedzaj.money.pl

Serwis umożliwia wymianę opinii na forum dyskusyjnym oraz udział w specjalnie przygotowanym konkursie.

Uczestnicy konkursu, odpowiadając na pytania związane z publikowanymi artykułami mają możliwość wygrania 10 tysięcy złotych oraz atrakcyjnych nagród rzeczowych. Odpowiedzi na pytania uczestników forum dyskusyjnego udzielają eksperci z Money.pl oraz mBanku.

Projekt potrwa do końca stycznia 2003 roku. Organizatorzy przewidują, że uda się zainteresować problematyką oszczędzania i zaangażować do poszerzenia swojej wiedzy ponad 50 tysięcy osób.

Money.pl – najpopularniejszy polski portal finansowy. Z usług serwisu korzysta każdego miesiąca ponad 150 tysięcy osób – poszukujących wiadomości z rynków finansowych, informacji gospodarczej, notowań oraz aktualnej oferty produktów finansowych. Portal oprócz funkcji informacyjnej jest jednocześnie największą polską platformą pośrednictwa finansowego on-line. W chwili obecnej oferuje czterdzieści produktów ponad dwudziestu instytucji finansowych. Obroty platformy za ostatnie trzy kwartały 2002 r. wyniosły 15,5 mln zł.

A to już wiesz?  Młodzi naukowcy z Polski mają sukcesy na światową skalę. Do setki najlepszych z nich trafiło ponad 3 mln zł

mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA. Powstał dwa lata temu. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej – będąc postrzeganym jako bank internetowy. Wizerunek mBanku pokrywa się z rzeczywistością, chociaż mBank wykorzystuje wszystkie dostępne kanały dystrybucji i komunikacji z Klientami z wyjątkiem własnych oddziałów. Model biznesowy ulega ciągłym zmianom, ale zachowuje podstawowe wyróżniki – mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a tylko takie produkty i usługi, które są Klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych cenach i najlepszej jakości na rynku. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszłości. Internet nie jest strategią działania mBanku, lecz narzędziem.

Informacji dodatkowych udzielają:

Arkadiusz Osiak – Prezes Zarządu Serwisu Finansowego Money.pl, tel. (071) 78-02-840, fax (071) 78-02-845,

Szymon Midera – Rzecznik Prasowy mBanku, tel. (042) 638-17-22, fax: (042) 638-17-01, e-mail: [email protected]

 

 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy