Wiadomości branżowe

”Rewolucja w komunikacji IV”

Już 12 września w warszawskiej siedzibie Agory odbędzie się IV seminarium z cyklu „Rewolucja w Komunikacji” pt. „Największe polskie badanie blogosfery”, organizowane przez fundacje InternetPR.pl i Gazeta.pl. Badanie blogosfery przeprowadzone zostało przez firmę Gemius i Blox.pl. Konferencja w całości poświęcona będzie polskiej blogosferze. Uczestnicy będą mieli okazję, aby zapoznać się z charakterystyką blogerów a więc: kim są, jakie są ich poglądy, system wartości, co motywuje ich do pisania. Najważniejsze i najciekawsze informacje jakie zaprezentujemy dotyczą opinii blogerów o blogosferze, czyli: czym jest blog dla blogera, które z blogów postrzegane są jako dobre, co daje prowadzenie bloga, a także opinie samych blogujących o przyszłości blogów w Polsce i jaki jest ich stosunek do reklamy na blogu. Każda prezentacja będzie na bieżąco omawiana z uczestnikami seminarium. Fenomen blogowania omówią też specjaliści. Ocenę socjologiczną przedstawią Jan Zając (Wydział Psychologii UW i Kamil Rakocy – Instytut Studiów Społecznych UW). Rolę blogów w PR omówi Sebastian Łuczak z fundacji Internet PR. Dominik

Już 12 września w warszawskiej siedzibie Agory odbędzie się IV seminarium z cyklu „Rewolucja w Komunikacji” pt. „Największe polskie badanie blogosfery”, organizowane przez fundacje InternetPR.pl i Gazeta.pl. Badanie blogosfery przeprowadzone zostało przez firmę Gemius i Blox.pl.

 

Konferencja w całości poświęcona będzie polskiej blogosferze. Uczestnicy będą mieli okazję, aby zapoznać się z charakterystyką blogerów a więc: kim są, jakie są ich poglądy, system wartości, co motywuje ich do pisania. Najważniejsze i najciekawsze informacje jakie zaprezentujemy dotyczą opinii blogerów o blogosferze, czyli: czym jest blog dla blogera, które z blogów postrzegane są jako dobre, co daje prowadzenie bloga, a także opinie samych blogujących o przyszłości blogów w Polsce i jaki jest ich stosunek do reklamy na blogu. Każda prezentacja będzie na bieżąco omawiana z uczestnikami seminarium.

 Fenomen blogowania omówią też specjaliści. Ocenę socjologiczną przedstawią Jan Zając (Wydział Psychologii UW i Kamil Rakocy – Instytut Studiów Społecznych UW). Rolę blogów w PR omówi Sebastian Łuczak z fundacji Internet PR. Dominik Kaznowski (Blox.pl) zinterpretuje badania z perspektywy blogera, a Michał Wolniak z agencji Heureka porówna polską i światową blogosferę.

 

W badaniu przeprowadzonym przez firmę Gemius wzięło udział 1800 osób, które regularnie prowadzą swoje blogi. Wyniki badania pokażą informacje o częstotliwości prowadzenia bloga, tematyce blogów, wykorzystywanej platformy blogowej, odwiedzalności bloga a także wykorzystaniu dostępnych narzędzi internetowych.

 

Cała konferencja będzie transmitowane online na stronie: http://www.transmisjeonline.pl/rewolucjawkomunikacji

 

###

<

p> 

Rewolucja w komunikacji” – wspólny projekt Gazety.pl i Fundacji InternetPR.pl, którego celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. W ramach projektu zaplanowano m.in. cykl spotkań warsztatowych dotyczących najważniejszych trendów, technik i narzędzi nowoczesnej komunikacji – blogów, serwisów społecznościowych, RSS-ów, podcastów, marketingu wirusowego etc.

 

Więcej informacji o warsztacie "Blogi w Public Relations" oraz projekcie "Rewolucja w komunikacji" można znaleźć na blogu Fundacji InternetPR (http://internetPR.blox.pl).

A to już wiesz?  Znamy zwycięzców ENERGA Sailing Cup 2014

Źródło Fundacja internetPR.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy