Wiadomości branżowe

Ruszyło Żywieniowe Roadshow Nestlé! Specjaliści ds. żywienia z prelekcjami na uczelniach wyższych w Polsce

Ruszyło Żywieniowe Roadshow Nestlé! Specjaliści ds. żywienia z prelekcjami na uczelniach wyższych w Polsce
26.04.2012 Komunikat prasowy Ruszyło Żywieniowe Roadshow Nestlé! Specjaliści ds. żywienia z prelekcjami na uczelniach wyższych w Polsce 26.04.2012 11:36 Nestlé Polska S.A. Jak podjąć racjonalne

26.04.2012

Komunikat prasowy Ruszyło Żywieniowe Roadshow Nestlé! Specjaliści ds. żywienia z prelekcjami na uczelniach wyższych w Polsce 26.04.2012 11:36 Nestlé Polska S.A. Jak podjąć racjonalne decyzje zakupowe w szumie informacyjnym? Jak wypada Polska na tle światowych trendów żywieniowych? Czym była dietetyka wczoraj, a jaką ma rolę dziś? Czy lubimy modę na wellness? Co wiemy o populacji ?Super-Sizing?? A także jak smakuje zbilansowana dieta i czym jest życie zgodne z hasłem Good Food, Good Life ? te i wiele innych zagadnień dietetycznych omawiają podczas prelekcji na uczelniach wyższych specjaliści ds. żywienia z Nestlé Polska S.A. Żywieniowe Roadshow Nestlé to cykl spotkań specjalistów ds. żywienia Nestlé ze studentami kierunków żywienia, technologii żywności i zdrowia człowieka w Polsce. Celem inicjatywy jest wsparcie młodych żywieniowców w poszerzaniu wiedzy i praktycznych umiejętności, a tym samym pomoc w zdobyciu doświadczenia zawodowego istotnego dla rozwoju ich kariery i praktyki dietetycznej. W ramach Żywieniowego Roadshow Nestlé zaplanowane są spotkania ze studentami 10 uczelni wyższych, podczas których wiodącymi tematami rozmów będą: stan odżywiania Polaków oraz rosnące znaczenie zawodu dietetyka w Polsce i na świecie. Na mapie Roadshow Nestlé są m.in.: Politechnika Łódzka, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Uniwersytet Rzeszowski, Collegium Medicum w Bydgoszczy czy też Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Wiodące zagadnienia prelekcji: – Trendy demograficzne: populacja ?Super-Sizing?. – Decyzje zakupowe konsumenta w szumie informacyjnym. – Good Food ?> Good Food, Good Life. – Siła światowych trendów: WELLNESS. – Partnerstwo w świadomych decyzjach zakupowych ? przykład Nestlé (Polska i świat). – Badania naukowe a żywienie i zdrowie Polaków. W ramach spotkań ze specjalistami, studenci zainteresowani rozwojem zawodowym w ciekawym, międzynarodowym środowisku pracy mają okazję poznać programy szkoleniowo-edukacyjne oraz ścieżki kariery w Nestlé. W 2011 roku, w ramach trzymiesięcznej Letniej Praktyki z Nestlé, do zespołu firmy dołączyły 52 osoby, które ? jako integralni członkowie zespołu ? realizowały bieżące projekty pod okiem menedżerów Nestlé. Aż 35% z nich zasiliło zespół na stałe. Celem Nestlé jest troska o zdrowie, racjonalne odżywianie i dobre samopoczucie. Dokładamy wszelkich starań, aby wspomóc naszych konsumentów w dokonywaniu świadomych decyzji zakupowych i komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety. Każda forma wzajemnego edukowania się o roli racjonalnego żywienia ma tu znaczenie! Niezwykle ważni w tym procesie są młodzi dietetycy, którzy dopiero wkraczają na drogę kariery zawodowej, a od których aktywności zależą nawyki żywieniowe przyszłych pokoleń Polaków. Nie ulega wątpliwości, że w zdrową przyszłość warto zainwestować! ? mówi Blanka Mellova, Kierownik działu Serwis Konsumenta oraz Centrum ds. Żywienia, Zdrowia i Wellness w Nestlé Polska S.A. W ramach wsparcia przyszłych dietetyków w pierwszych krokach ich kariery zawodowej, Nestlé przygotowało również dla studentów i uczelni ogólnopolski konkurs z nagrodami prowadzony w serwisie Facebook. Do wygrania jest m.in. trzymiesięczna praktyka w Nestlé Polska, udział (połączony z wystąpieniem) w V Konferencji Naukowej ?Fizjologiczne uwarunkowania postępowania dietetycznego? czy też szkolenie z wystąpień publicznych i komunikacji przeprowadzone przez agencję PR Eskadra PUBLICA. Szczegółowe informacje na temat konkursu dostępne są na facebook.com/NestlePolskaNHW, www.nestle.pl oraz YouTube.com. Nadwaga oraz otyłość w Polsce i na świecie rosną nie tylko wśród dorosłych, ale również wśród dzieci. Z badań wynika, że problem ten może dotyczyć około 20-25% dzieci oraz 47-51% osób dorosłych w naszym kraju. Mimo, że świadomość Polaków w zakresie dbałości o zdrowie, racjonalne odżywianie i kondycję fizyczną rośnie, jest na tym polu nadal dużo do zrobienia. Tym samym coraz większe jest też zapotrzebowanie na specjalistów w tych obszarach, a na znaczeniu zyskuje ich doświadczenie w zawodzie.

A to już wiesz?  Ericsson dostarczył całkowitą infrastrukturę MMS dla firmy Turkcell

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy