Wiadomości branżowe

Teledysk do najnowszego hitu Mateusza Mijala już wkrótce!

Teledysk do najnowszego hitu Mateusza Mijala już wkrótce!
25.02.2014 Komunikat prasowy Teledysk do najnowszego hitu Mateusza Mijala już wkrótce! 25.02.2014 10:10 TEEKANNE Polska Trwają prace na planie teledysku do najnowszego singla Mateusza Mijala.

25.02.2014

Komunikat prasowy Teledysk do najnowszego hitu Mateusza Mijala już wkrótce! 25.02.2014 10:10 TEEKANNE Polska Trwają prace na planie teledysku do najnowszego singla Mateusza Mijala. Sponsorem klipu do piosenki ?Zabijasz mnie? jest TEEKANNE, marka wspierająca talenty artystyczne. Utwór ?Zabijasz mnie? zapowiada najnowszą płytę artysty, który swą solową karierę rozpoczął dwa lata temu. Wokalista, muzyk i kompozytor w jednym, w tym wypadku stworzył muzykę. Autorem tekstu jest natomiast Liber. Singiel zadebiutował już w propozycjach do wielu list przebojów. 11 lutego pojawił się chociażby w ?Gorącej 20? na antenie Radia ESKA. ?Zabijasz mnie? opowiada historię, która wydarzyć mogła się każdemu. Pełno tu silnych emocji, uczuć i skomplikowanych relacji. Tym bardziej ciekawie zapowiada się zatem wspierany przez TEEKANNE teledysk do tej piosenki. Poprzednie single Mateusza Mijala podbiły serca fanów. Nagrana w 2012 roku w duecie z Liberem piosenka ?Winny?, przez wiele tygodni gościła na listach przebojów. Stworzony do niej teledysk, zamieszczony na oficjalnym kanale wokalisty, zanotował kilka milionów odsłon. Kolejny z przebojów artysty noszący tytuł ?Coś na później?, również znalazł się na szczytach najważniejszych muzycznych zestawień. W minionym roku fani Mateusza bawili się przy piosence ?Niech się ludzie śmieją?, która stała się wakacyjnym przebojem internetu. Podczas produkcji teledysków do wszystkich tych hitów, artystę wspierała marka TEEKANNE. Tak jest i tym razem. Mateusz Mijal to zdolny artysta młodego pokolenia. TEEKANNE pragnie zaś wspierać rozwój prawdziwych talentów. To zadecydowało o udziale marki w produkcji kolejnego teledysku wokalisty. Poza tym dobra muzyka i wyśmienity smak herbaty to przecież połączenie idealne ? komentuje Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.

A to już wiesz?  Polscy naukowcy tworzą Genomiczną Mapę Polski z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Pozwoli sprawdzić m.in. podatność konkretnych regionów na ciężki przebieg COVID-19

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy