Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl i Zientarski Promo Zientarski ? producent telewizyjnego programu motoryzacyjnego ?Auto Świat TV? nawiązały współpracę. Począwszy od najbliższej soboty (23 października) w programie prezentowane będą bieżące wyniki badania zainteresowania nowymi samochodami w Internecie sporządzone przez mojeauto.pl.
Raporty TOP TEN mojeauto.pl są przygotowywane od początku 2004 roku. Codziennie tysiące Internautów odwiedza strony serwisu w poszukiwaniu informacji na temat nowych samochodów dostępnych w Polsce. Używając ?konfiguratora samochodów? ? unikalnej bazy danych – Internauci mogą zapoznać się z aktualną ofertą rynkową, cennikami samochodów, promocjami, mogą ?zbudować? interesujący ich samochód: wybierając markę, model, wersję oraz kolorystykę i wyposażenie dodatkowe. ?Wybory Internautów są szczegółowo analizowane. Na podstawie statystyk oglądalności przygotowywane są zestawienia najczęściej oglądanych modeli samochodów ? mówi Michał Kluba ? prezes Internet Service S.A., spółki obsługującej serwis mojeauto.pl ? Z pełną odpowiedzialnością możemy powiedzieć, że są to dane niezależne. Biorąc pod uwagę liczbę ?głosujących? Internautów możemy również stwierdzić, że są to dane reprezentatywne. Cieszymy się, że będziemy mogli zainteresować nimi również widzów popularnego programu telewizyjnego?.
Pierwszy program ?Auto Świat TV? z wizualizacją rankingu TOP TEN zostanie wyemitowany w sobotę 23 października o 8:30 w telewizji POLSAT.
Bieżące rankingi są stale publikowane na stronie www.motogazeta.mojeauto.pl/raporty.