Wiadomości branżowe

WPROST BIZNES ? nowy, cyfrowy tygodnik biznesowy

WPROST BIZNES ? nowy, cyfrowy tygodnik biznesowy
30.03.2014 Komunikat prasowy WPROST BIZNES ? nowy, cyfrowy tygodnik biznesowy 30.03.2014 07:30 Platforma Mediowa Point Group SA Specjalnie wyselekcjonowane najważniejsze informacje z Polski i ze

30.03.2014

Komunikat prasowy WPROST BIZNES ? nowy, cyfrowy tygodnik biznesowy 30.03.2014 07:30 Platforma Mediowa Point Group SA Specjalnie wyselekcjonowane najważniejsze informacje z Polski i ze świata. Gospodarka, giełdy, ruchy kadrowe, wydarzenia polityczne. Liczba tygodnia, cytat tygodnia, kalendarium. Informacje podane w taki sposób, by czytelnik mógł widzieć skutki i konsekwencje tego, o czym właśnie czyta. W niedzielę (30 marca) o godzinie 20:00 wyłącznie u dystrybutorów prasy cyfrowej zadebiutuje nowy tygodnik ? WPROST BIZNES. Chcemy pokazać jak ciekawy i fascynujący jest współczesny biznes, jakie siły i prądy nim kierują, jak wzajemnie przenika się on z polityką i jak znaczny wpływ ma ekonomia na nasze życie ? mówi Grzegorz Sadowski, redaktor prowadzący nowego tygodnika. Sadowski od lutego kieruje działem Biznes we WPROST. W przeszłości był już związany z tygodnikiem ? publikował w dziale zagranicznym i pełnił funkcję redaktora w dziale Polska. Od 2008 r. pracował w portalu tvp.info, gdzie współtworzył serwis i był wydawcą. Jest stypendystą amerykańskiego International Visitor Leadership Program i fińskiego Foreign Correspondents’ Programme. Tygodnik WPROST zawsze gospodarczo czerpał z inspiracji i przekory Kisiela, a jego czytelnicy stawali się, jak mawiał sam Kisiel, jego wolnorynkowymi brygadami. Chcemy nawiązywać do tej tradycji. Ale to nie jest tak, że się w tym zamkniemy. Współczesny kapitalizm jest targany wewnętrznymi dyskusjami, a to powoduje, że otoczenie biznesu cały czas ewoluuje. Dlatego polecam tekst Janusza Rolickiego rozprawiającego się z brutalną twarzą polskiego liberalizmu. Będziemy dawać głos różnym opiniom ? mówi Sadowski. Tygodnik będzie dostępny w formie cyfrowej dla prenumeratorów. Czytelnicy, którzy zakupią papierowe wydanie WPROST, co tydzień znajdą w nim kod dostępu do e-wydania WPROST BIZNES, którym będą się mogli zalogować na stronie wydawcy. W pierwszym numerze: W pierwszym numerze znalazł się tekst pokazujący, w jak dramatycznym położeniu znalazła się europejska energetyka konwencjonalna, która nie jest w stanie walczyć z subsydiowaną zieloną energię, jest też sylwetka Adama Jassera, zagadkowego dla świata biznesu nowego szefa UOKiK, a także materiał o tym, czy w Polsce opłaca się wydobywać złoto. W dziale Biznes Historia można przeczytać, jak przed ponad 30 laty patrzono na rodzącą się wówczas karierę Lecha Grobelnego, który z wielką łatwością manipulował warszawskimi cinkciarzami. O projekcie WPROST BIZNES: WPROST BIZNES to nowy projekt biznesowy uruchamiany w oparciu o markę WPROST. Ukazujący się od 1982 r. tygodnik w swojej historii zawsze traktował tematy gospodarcze jako jeden z priorytetów, w latach 90-tych poświęcając wiele miejsca na propagowanie idei liberalnej gospodarki wolnorynkowej jako podstawy rozwoju Polski. To WPROST jako pierwszy zaczął też rozumieć i doceniać rodzimy biznes, publikując m.in. swój najsłynniejszy ranking ?Listę 100 najbogatszych Polaków? (w tym roku opublikowana zostanie 25. edycja ?Listy??). Od czterech lat na łamach WPROST pojawiają się też regularnie dodatki poświęcone gospodarce ? przekrojowe lub poświęcone wybranym zagadnieniom. Tematy biznesowe zajmują też coraz więcej miejsca w regularnym wydaniu tygodnika. WPROST BIZNES pozwoli redakcji na rozwijanie tych zagadnień, a jednocześnie tygodnik skupi się na tematach politycznych i społecznych. WPROST BIZNES to projekt biznesowy zapowiadany w liście do inwestorów przez prezesa PMPG SA i AWR „Wprost”, Michała M. Lisieckiego. Informacje o dostępie: WPROST BIZNES będzie się ukazywał jako tygodnik. Startuje z 26 stronami, docelowo ma liczyć kilkadziesiąt. Zostanie udostępniony w systemie dystrybucji e-wydań wydawcy na stronie: ewydanie.wprostbiznes.pl. Pierwszy numer ? już w niedzielę o godz. 20.00. Magazyn jest także dostępny u wszystkich dystrybutorów prasy cyfrowej oraz na platformach na urządzenia mobilne w formie pojedynczych wydań i prenumeraty.Miesięczny koszt prenumeraty WPROST BIZNES wynosi 14 zł. Przy zakupie e-wydania tygodnika WPROST, czytelnik otrzymuje dostęp do magazynu WPROST BIZNES w pakiecie. Natomiast czytelnicy, którzy zakupią papierowe wydanie WPROST, co tydzień znajdą w nim kod dostępu do e-wydania WPROST BIZNES, którym będą się mogli zalogować na stronie wydawcy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Ważne linki (uwaga ? niektóre z nich pełną funkcjonalność będą miały po godzinie 20:00): – e-wydanie dostępne z kodem i główna strona www www.wprostbiznes.pl- e-wydanie dostępne odpłatnie: www.ewydanie.wprostbiznes.plTwitter: www.twitter.com/Wprostbiznes, @WprostBiznes FB: www.facebook.com/WprostBiznesLinkedIn: www.linkedin.com/company/wprost-biznese-mail: [email protected] mobilne w aplikacji WPROST: Apple Store: https://itunes.apple.com/pl/app/wprost-kiosk/id459708380?mt=8Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paperlit.android.wprost

A to już wiesz?  Prof. Włodzimierz Jarmundowicz Człowiekiem Nauki 2014

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy