EMPIK, Informacja prasowa
Warszawa, sierpień 2015 r.
Co Cię ruszy do szkoły?
Szkoła nie musi oznaczać nudy! Powinna być kolorowa, radosna i przyjemna, bo przecież nauka to odkrywanie świata! W Empiku każdy Odkrywca – niezależnie od wieku – może znaleźć coś dla siebie.
Jak co roku, Empik zmienia kompletowanie wyprawki szkolnej w kolorową i twórczą przygodę. Niezależnie od wieku i upodobań każdy znajdzie coś dla siebie w szerokiej ofercie salonów sieci. Oferta Empiku wychodzi naprzeciw zarówno indywidualistom, nastawionym na wysokiej jakości designerskie produkty, fanom telewizyjnych serii i filmów, jak też osobom poszukującym przede wszystkim produktów w atrakcyjnej cenie.
Aby ułatwić odnalezienie potrzebnych produktów, Empik przygotował dedykowane regały, na których są eksponowane wszystkie artykuły niezbędne do szkolnej wyprawki.
W szerokiej ofercie szkolnej znalazła się zróżnicowana gama produktów i wzorów: zeszytów, notatników, brulionów, segregatorów, plecaków, piórników, przyborów do pisania, a także akcesoriów, jak bidony na wodę czy pojemniki na drugie śniadanie.
Klienci sieci znajdą w ofercie zarówno produkty marek znanych na całym świecie (m.in. Pilot, Staedtler, Stabilo, Maped, Herlitz), jak i tych obecnych wyłącznie w Empiku, charakteryzujących się doskonałą relacją jakości do ceny. Wśród tych ostatnich warto wymienić przeznaczone dla dzieci marki PuffPuff i Colo&Riko Friends oraz dedykowane dla nieco starszych uczniów i uczennic marki Burocrat i Basic. Warto także zwrócić uwagę na papiernicze kolekcje sezonowe Paperdot, których cechą szczególną jest oryginalne, odpowiadające najnowszym trendom wzornictwo.
W szerokim wachlarzu artykułów szkolnych nie mogło zabraknąć ulubionych dziecięcych bohaterów (m.in. Violetta) i najpopularniejszych motywów (m.in. Kraina Lodu, Equestria, World Of Tanks) oraz popularnych drużyn piłkarskich (FC Barcelona, Real Madryt, Manchester United).
——————————————————–
Empik to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Już od 65 lat jest stałym elementem kulturalnego krajobrazu Polski. W ponad 200 salonach Empik oferuje swoim Klientom unikalny mix produktów: dziesiątki tysięcy książek, płyt z muzyką, filmów, gier multimedialnych, czasopism, artykułów papierniczych, dekoracji do domu, akcesoriów kulinarnych, produktów i zabawek edukacyjnych, gier planszowych i gadżetów podróżniczych a także bilety na różnorodne wydarzenia. Dla ponad 30 milionów klientów rocznie Empik jest swoistym przewodnikiem po tym, co w kulturze i rozrywce nowe, ciekawe i warte zauważenia.