Rozpoczyna się nowa era elektronicznej rozrywki w Polsce ? konsola, gry i akcesoria firmy Microsoft trafiły dziś do sprzedaży; a już za 2 tygodnie premiera najbardziej oczekiwanej gry na świecie ?Gears of War?
Warszawa, 3 listopada 2006 r. ? Dział produktów konsumenckich polskiego oddziału firmy Microsoft? poinformował o rozpoczęciu sprzedaży w Polsce konsoli do gier wideo nowej generacji Xbox 360 wraz z szerokim portfolio popularnych tytułów gier oraz akcesoriów. Konsola oferowana jest w dwóch wersjach: Xbox 360 Core System z przewodowym kontrolerem, oraz Xbox 360 System wraz z bezprzewodowym kontrolerem i dyskiem twardym o pojemności 20 GB.W sklepach można już również zakupić dedykowane platformie Xbox 360 gry, m.in.: ?Ninety-Nine Nights? (Phantagram/Microsoft Game Studios), ?Project Gotham Racing 3? (Bizarre Creations/MGS), ?Dead or Alive 4? (Tecmo/MGS), ?Perfect Dark: Zero? (Rare/MGS), ?Kameo: Elements Of Power? (Rare/MGS), oraz popularne gry dla pierwszej konsoli Xbox, które również działają na Xbox 360 z twardym dyskiem: ?Forza Motorsport? (MGS), ?Fable? (Lionhead Studios/MGS), ?Halo 2? (Bungie Studios/MGS), ?Jade Empire? (BioWare/MGS), ?Halo? (Bungie Studios/MGS). A to dopiero początek oferty firmy Microsoft dla graczy w Polsce. Już 17 listopada na półki sklepowe trafi niekwestionowany hit ? ?Gears of War? (Epic Games/MGS) ? tytuł, który zdeklasował wszystkie dotychczasowe gry akcji pod względem grafiki, efektów specjalnych i scenariusza. Tuż przed świętami, 1 grudnia 2006 r., firma Microsoft zaproponuje zdecydowanie najlepszą rozrywkę dla całej rodziny ? ?Viva Pinata? (Rare/MGS) to niezwykły tytuł przenoszący gracza do barwnego, bajkowego świata fantazji, w którym można zajmować się hodowlą zwierzątek zwanych Pinatami. ?Viva Pinata? będzie wydana w polskiej wersji językowej (teksty i głosy). Wreszcie, jeszcze w tym roku ? 8 grudnia ? na półki sklepowe trafi ?Dead or Alive: Xtreme 2? (Tecmo/MGS), również w polskiej wersji tekstowej.Pojawieniu się konsoli Xbox 360 w Polsce towarzyszy szereg akcji promocyjnych. W wybranych punktach sprzedaży ustawione są specjalne strefy wraz z kioskami Xbox 360, na których można wypróbować możliwości konsoli i najciekawszych tytułów. W telewizjach: TVN, Polsat, MTV, Viva, oraz w sieci kin Cinema City, rusza kampania reklamowa konsoli Xbox 360. 25 listopada 2006 r. rozpoczynają się targi Poznań Game Arena, w trakcie których gracze będą mogli wypróbować konsolę oraz zmierzyć się w turnieju ?Gears of War?.
?Firma Microsoft sprzedał do tej pory ponad 6 mln konsol Xbox 360, a plany zakładają osiągnięcie poziomu 10 mln jeszcze w tym roku, do czego Polska na pewno się przyczyni – to absolutny rekord, jeśli chodzi o konsole nowej generacji? ? powiedział Piotr Pągowski, dyrektor działu produktów konsumenckich w polskim oddziale firmy Microsoft. ?Prace nad wprowadzeniem konsoli Xbox 360 do Polski wreszcie dobiegły końca. Dziś pragniemy, aby jak najwięcej osób mogło się naocznie przekonać, jakie możliwości dostarcza współczesna technologia, jeśli chodzi o bezkompromisową jakość gier i realizację wizji cyfrowego domu. Pod tym względem Święta 2006 będą na pewno inne niż dotychczas?? ? dodał Piotr Pągowski.
***
O Xbox 360
Xbox 360 to konsola do gier nowej generacji oferująca możliwość grania on-line za pomocą usługi Xbox Live. W 2005 roku Xbox 360 został wprowadzony w Ameryce Północnej, Europie Zachodniej i Japonii, a następnie w 2006 roku w Australii, Kolumbii, Hong Kongu, Korei, Meksyku, Nowej Zelandii, Singapurze i na Tajwanie. Więcej informacji na temat konsoli Xbox 360 dostępnych jest na stronie: http://www.xbox.com/xbox360
O Microsoft
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 60 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym 230 osób w Polsce. Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Polski oddział Microsoft chce brać aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem ?wykluczenia informacyjnego?. W trakcie swojej niemal 14-letniej obecności w naszym kraju, firma zaangażowała się w liczne programy społeczne. Od 2003 roku różnym organizacjom pozarządowym przyznano w sumie 6 grantów na realizację projektów edukacyjnych Unlimited Potential. W maju 2005 roku zainaugurowana została działalność Forum Edukacji Microsoft – inicjatywy, która skupia wszystkie projekty i programy społeczno-edukacyjne realizowane w Polsce przez Microsoft.Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem: 0 801 308 801.***Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.