Z końcem marca br. mBank wprowadza istotne zmiany w serwisie transakcyjnym, które stanowią odpowiedź na zwiększające się oczekiwania Klientów.
Zgodnie ze swoją filozofią Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych mBank dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Klientom jak najlepszy dostęp do oferowanych usług.
Poprawienie komfortu i sprawności korzystania z serwisu mBanku zapewnić mają m.in.:
1. Zmiana kolorystyki internetowego serwisu transakcyjnego, będąca realizacją postulatów użytkowników komputerów przenośnych.
2. Szerszy zakres danych na liście operacji wykonanych.
3. Wprowadzenie szczegółów przelewu zdefiniowanego.
4. Udostępnienie zmiany limitów kart debetowych Visa Electron w Internecie (dotąd możliwe tylko przez mLinię).
5. Możliwość bieżącego przelewu środków z rachunku bilansującego na rachunek powiązany z mPLANEM hipotecznym przez Internet.
6. Pełna obsługa Otwartych Funduszy Emerytalnych w systemie transakcyjnym.
7. Zmiany w przelewach do US i ZUS (m.in. wygodniejsze wprowadzanie poprawek oraz uwzględnienie nowych regulacji prawnych).
Ponadto już niedługo udostępniony zostanie nowy kanał dostępu mSIM, który ułatwić ma Klientom korzystanie z mBanku przez telefon komórkowy.
Szersze informacje na temat wprowadzanych zmian dostępne są na stronach internetowych:
http://www.mbank.com.pl/zmiany-trans.html
Wszyscy zainteresowani mogą również zapoznać się z nowym wyglądem serwisu transakcyjnego, którego wersja demonstracyjna znajduje się pod adresem:
mBank to miejsce, w którym poprzez indywidualne traktowanie Klienta oraz udostępnianie produktów, usług, informacji i rad zaspokajających potrzeby użytkowników mBanku, powstaje coś więcej niż tylko miejsce zawierania transakcji, lokowania, pożyczania pieniędzy – społeczność mogąca komunikować się między sobą, zawierać znajomości, wymieniać informacje, komentować wydarzenia związane z bankiem i nie tylko. Społeczność, do której przynależność jest wyróżnikiem otwartości na nowoczesne rozwiązania. Fakt bycia Klientem mBanku daje dowód na aktywne korzystanie z udogodnień, jakie oferuje nowa technologia i zmieniający się rynek telekomunikacyjny. Aby tworzyć przyjazną społeczność mBank wsłuchuje się w rynek, ciągle i przy każdej okazji odbiera sygnały od Klientów, by coraz lepiej zaspokajać ich potrzeby i oczekiwania.